ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ چی کو: عینک هوشمند اپل تا سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

مینگ چی کو تحلیلگر کمپانی اپل، دیگر با موسسه‌ی KGI همکاری نمی‌کند اما هنوز اطلاعاتی از کوپرتینو بدست آورده و آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. او به تازگی مدعی شده که عینک‌ هوشمند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

مینگ چی کو تحلیلگر کمپانی اپل، دیگر با موسسه‌ی KGI همکاری نمی‌کند اما هنوز اطلاعاتی از کوپرتینو بدست آورده و آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. او به تازگی مدعی شده که عینک‌ هوشمند اپل که قابلیت‌های بسیاری در حوزه‌ی واقعیت افزوده یا AR برایش تعبیه شده تا سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار‌های جهان خواهد شد.

سال پیش «جین مانستر» کارشناس موسسه Loup Venture اعلام کرده بود اپل در حال تولید یک عینک‌ هوشمند بوده و قصد دارد آن را تا ۲ سال دیگر عرضه کند. با این وجود اخیراً همین فرد خاطر نشان نموده تاخیری یک ساله شامل حال تولید این عینک‌‌ها می شود و آنها تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی آماده خواهند شد.

حال کو پیش بینی کرده عینک هوشمند اپل محصول متفاوتی از این شرکت خواهد بود و قرار است برگ برنده‌ی بعدی این کمپانی یک تریلیون دلاری باشد. همانطور که می‌دانید چندی پیش اپل موفق شد به اولین شرکتی تبدیل گردد که ارزش کلی سهامش مبلغ هزار میلیارد دلار را رد می‌کند.

با این وجود کو معتقد است عینک هوشمند اپل و ماشین‌های کمپانی کوپرتینویی که قرار است اپل کار (Apple Car) خوانده شوند، می‌تواند ارزش سهامش را بیشتر کرده و اپل را به یک کمپانی دو تریلیون دلاری تبدیل کند.

به باور این تحلیلگر معروف، اپل می‌تواند با ورود به صنعت ماشین سازی و تولید اپل کار، می‌تواند آن را به آیفون سال ۲۰۰۷ تبدیل کرده و این صنعت را نیز همانند بازار تلفن‌های هوشمند در اختیار خود درآورد. البته ناگفته نماید که کارشناسان باور دارند اپل کار در بهترین حالت ممکن، سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد و تا آن زمان تسلا می‌تواند نفس راحتی بکشد.

گفته شده عینک هوشمند اپل قرار است به قیمتی حدود ۱۳۰۰ دلار عرضه شود. تحلیلگران باور دارند در همان سال اول دهها میلیون عینک به فروش خواهند رفت و سودی  ۱۳ میلیارد دلاری را نصیب کوپرتینونشینان خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی