ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا P30
تکنولوژی

موتورولا نسخه ارزان قیمت آیفون X را معرفی کرد؛ با گوشی P30 آشنا شوید

موتورولا تحت تملک برند چینی لنوو قرار دارد با این حال گوشی های تولیدی آن در زمره محبوب ترین اسمارت فون های سرزمین اژدهای سرخ نیستند. حالا اما به نظر می رسد که تحرک تازه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۴

موتورولا تحت تملک برند چینی لنوو قرار دارد با این حال گوشی های تولیدی آن در زمره محبوب ترین اسمارت فون های سرزمین اژدهای سرخ نیستند. حالا اما به نظر می رسد که تحرک تازه ای در موتورولا رخ داده و این برند قصد دارد توجه کاربران در بزرگ ترین بازار موبایل دنیا را به خود جلب نماید. در همین راستا کمپانی مورد بحث دقایقی قبل گوشی موتورولا P30 را معرفی کرد.

این گوشی میان رده که دست بر قضی شباهت زیادی هم به آیفون X دارد در چین موتورولا P30 نام گرفته اما پیش بینی می گردد که در زمان عرضه به بازارهای جهانی شاهد تغییر نام آن به موتو P30 یا موتورولا One Power باشیم.

طبق گفته مدیران موتورولا موبایل میان رده P30 تا اواسط شهریور ماه به بازار نمی آید. قیمت این گوشی هم بسته به میزان حافظه داخلی و رم آن متغیر است و نسخه های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی آن به ترتیب ۳۰۳ و ۳۶۰ دلار قیمت دارند.

موتورولا P30

هر دو نسخه یاد شده از گوشی P30 به شش گیگابایت رم مجهز هستند و یک پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ برایشان در نظر گرفته شده است. از آنجایی که این موبایل در وهله نخست به بازار چین عرضه می شود رابط کاربری ZUI 4.0 لنوو برای سیستم عامل آن (اندروید ۸.۰ اوریو) در نظر گرفته شده است. با این حال اما اگر قرار باشد که گوشی مورد بحث با نام Moto P30 به بازار عرضه شود انتظار می رود که تجربه نرم افزاری تمیز تری را در اختیار کاربرانش بگذارد.

حرف از رابط کاربری ساده و تمیز به میان آمد بد نیست به طراحی دستگاه اشاره کنیم که کاملا یکپارچه و بدون زائده است. نمایشگر  برادر دوقلوی آیفون X که بریدیگی عریضی هم به تبعیت از الگوی آمریکایی اش دارد با نسبت تصویر ۱۹:۹ ارائه شده و این یعنی دستگاه قامتی کشیده دارد. به همین خاطر فضا در بخش پایین نمایشگر دستگاه فراهم شده تا لاگوی شرکت را هم در خود جای دهد. آرایه دوربین های دوگانه دستگاه به صورت عمودی در بخش پشتی بدنه (سمت چپ) خودنمایی می کند و کل بدنه نیز جنس و ساختاری درخشان دارد.

موتورولا P30

نمایشگر این موبایل ۶.۲ اینچی است و رزلوشنی برابر با ۲۲۴۶ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می کند که در یک بدنه جمع و جور جای گرفته و یک باتری نسبتا کم حجم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیازش را تامین می کند. همین امر موجب شده که وزن این موبایل علیرغم جثه نسبتا بزرگ آن در کمترین میزان ممکن یعنی ۱۷۰ گرم بماند (نسبت به ابعاد).

لوگوی موتورولا (نماد شنل بت من) که در بخش پشتی دستگاه حک شده همزمان نقش حسگر اثرانگشت را هم ایفا می کند و همانطور که انتظارش می رفت این موبایل توانایی تشخیص چهره را هم دارد. در بیانیه خبری موتورولا برای معرفی این موبایل به کرات از کلمه هوش مصنوعی استفاده شده است که ظاهرا در تمامی بخش های آن از دوربین دوگانه (۱۶+۵ مگاپیکسلی) گرفته تا دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و سازوکار دستگاه برای صرفه جویی در انرژی، CPU، GPU و شتاب دهی به سرعت عملکرد حافظه به کار بسته شده است.

موتورولا P30 قرار است که در قالب سه رنگ مشکی روشن، سفید یخی و سرخ رنگ به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • OLD
    OLD | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    اینکه لوگو رو با سنسور اثر انگشت کرده خیلی خلاقانه است

مطالب پیشنهادی