ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانشگاه سنت لوئیس، خوابگاه دانشجویان را به 2300 اسپیکر اکو دات مجهز می کند

دانشگاه سنت لوئیس در ایالت میزوری اخیراً اعلام کرده که تمام خوابگاه ها و آپارتمان های دانشجویی موجود در مقر خود را به دیوایس های آمازون اکو دات مجهز خواهد کرد. در حالی که کالج ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

دانشگاه سنت لوئیس در ایالت میزوری اخیراً اعلام کرده که تمام خوابگاه ها و آپارتمان های دانشجویی موجود در مقر خود را به دیوایس های آمازون اکو دات مجهز خواهد کرد. در حالی که کالج های دیگر نظیر دانشگاه ایالتی آریزونا پیشتر فضای خوابگاه های خود را به اکو دات مجهز کرده اند، سنت لوئیس می گوید این نخستین باری است که یک کالج، دیوایس های مبتنی بر آمازون الکسا را در تک تک اتاق های دانشجویی خود قرار می دهد.

اکو دات های سنت لوئیس همراه با مهارتی منحصر به فرد از راه می رسند که به دانشجویان اجازه می دهد بیش از 100 سوال مرتبط با دانشگاه را از الکسا بپرسند؛ سوالاتی مانند «امشب چه ساعتی کتابخوانه تعطیل می شود؟» یا «دفتر امور نام نویسی و نمرات کجاست؟». علاوه بر این، اطلاعات مربوط به همایش های دانشجویی، سخنرانی ها، کنسرت ها و دیگر رویدادهای این چنینی نیز از طریق الکسا به دانشجویان اعلام خواهد شد.

با توجه به نگرانی های رایج در قبال حریم شخصی، مدیران دانشگاه سنت لوئیس می گویند که به خاطر استفاده از پلتفرم Alexa for Business، تمام اکو دات های موجود در دانشگاه توسط سیستمی مرکزی کنترل می شوند که به هیچ اکانت مشخصی متصل نیست. بنابراین هیچ اطلاعات شخصی ای جمع آورده نشده و تمام مصارف، به صورت گمنام صورت خواهد گرفت. علاوه بر این، تاریخچه سوالات نیز توسط دیوایس های اکو دات جمع آوری نخواهد کرد.

گفتنی است در صورتی که دانشجویان مایل به استفاده از اکو دات هایی که در اختیارشان قرار می گیرد نباشند، می توانند صرفاً آن را از برق کشیده و در پایان سال تحصیلی، به مسئولین دانشگاه تحویل دهند. در نهایت دانشگاه سنت لوئیس می گوید که تمام اکو دات های در نظر گرفته شده برای مقرش، تا اواخر ماه جاری میلادی در دسترس قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farhad Mirzaei
    Farhad Mirzaei | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    دانشگاه ماهم تازه اینه های دستشویی رو بعد سه سال عوض کرده :))

مطالب پیشنهادی