ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

برلیانس V9 توسط عکاسان جاسوس شکار شد، کراس اووری 7 نفره با شانس حضور در ایران

برلیانس یکی از خودروسازان نوپای چینی است که 26 سال پیش تاسیس شده و مقر آن در شهر شن یانگ مرکز استان لیائونینگ چین قرار دارد. این کمپانی به واسطه همکاری های نزدیک با ب ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

برلیانس یکی از خودروسازان نوپای چینی است که 26 سال پیش تاسیس شده و مقر آن در شهر شن یانگ مرکز استان لیائونینگ چین قرار دارد. این کمپانی به واسطه همکاری های نزدیک با ب ام و و تویوتا، پله های ترقی را با سرعت زیادی پیموده و سعی می کند با انتقال دانش روز و بهره گیری از تجربیات شرکای خود به یکی از برندهای چینی پیشرفته در آینده تبدیل شود.

brilliance h330

به تازگی تصاویری جاسوسی از تست یک کراس اوور درشت اندام منتشر شده که به برلیانس V9 نسبت داده می شوند. همانطور که از نام این مدل می توان حدس زد، V9 در رده ای بالاتر از V7 طبقه بندی شده و در واقع بزرگ ترین کراس اوور ساخت برلیانس لقب خواهد گرفت.

بر اساس شنیده ها برلیانس V9 بر روی پلتفرم M8X تولید خواهد شد. این پلتفرم ساختاری ماژولی داشته و با همکاری گروه ب ام و توسعه یافته است. آنطور که تصاویر جاسوسی نشان می دهند، V9 به کلاس شاسی بلندهای بزرگ هفت نفره تعلق داشته و از بدنه ای خوش فرم و نسبتا عضلانی بهره می برد.

اگر چه قسمت های مختلف V9 با استفاده از کاور و برچسب پوشانده شده اما باز هم می توان به برخی از جزئیات پی برد. در نمای روبرو جلوپنجره عظیم و چراغ های اصلی بزرگ جزو شاخصه های اصلی هستند.

در قسمت جانبی دو خط موازی موجود بر روی درها و بخشی از گلگیرها جلب توجه می کنند. همچنین به دلیل سقف صاف و بدون شیب به احتمال زیاد افراد حاضر در صندلی های عقب نیز از فضای سر کافی برخوردار خواهند بود. با دقت بر روی تصاویر جاسوسی، می توان رینگ های آلومینیومی چند پره را نیز مشاهده کرد.

Brilliance V9 (2)

برخلاف نمای روبرو، در نمای عقب شاهد بکارگیری چراغ های کوچک و باریک هستیم. در این بخش خطوط افقی متعددی به چشم می خورند که یکی از مهم ترین آنها توسط اسپویلر سقفی ایجاد شده است.

Brilliance V9 (1)

در داخل کابین V9 شباهت زیادی با برادر کوچک تر یعنی V7 دارد. فرمان D شکل، نمایشگر مرکزی بزرگ و اهرم دنده سه مورد از عناصری هستند که بیشتر خودنمایی می کنند. در این بین شباهت زیاد قسمت میانی داشبورد به محصولات ولوو و شباهت اهرم دنده به مدل های تولیدی ب ام و می تواند کمی سوال برانگیز باشد.

Brilliance V9 (1)

انتظار می رود در زیر کاپوت برلیانس V9 یک موتور 2 لیتری توربو نصب شود. این موتور احتمالا بعدا به جمع پیشرانه های V7 نیز اضافه خواهد شد. درباره مشخصات فنی این موتور هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

Brilliance V7
برلیانس V7

با توجه به شرایط حاکم بر بازار خودروی ایران و همکاری سایپا با برلیانس حضور V9 در خیابان های ایران یک اتفاق کاملا محتمل است. در صورت ورود به ایران V9 می تواند با لیفان X80 به عنوان دیگر شاسی بلند بزرگ و 7 نفره چینی به رقابت بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amirmohammad Javadi
    Amirmohammad Javadi | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    با دلار 8 تومنی 20000 هزار دلارم باشه میشه 160 میلیون بعلاوه 30 درصد تعرفه میشه حداقل 208 میلیون :)
    خداروشکر جای افزایش توان خرید مردم از دسترس خارج کردن رو تو برنامه اشون قرار دادن !

مطالب پیشنهادی