ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر نمایشگاه گیمزکام 2018 بتلفیلد 5 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

پس از معرفی بازی بتلفیلد 5 با محوریت شخصیت زن مو قرمز که دستی مکانیکی داشت، جنجال‌های بسیاری در فضای مجازی به وجود آمد. کاربران معترض معتقد بودند زنان از حضور در جنگ جهانی دوم معاف ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۳

پس از معرفی بازی بتلفیلد 5 با محوریت شخصیت زن مو قرمز که دستی مکانیکی داشت، جنجال‌های بسیاری در فضای مجازی به وجود آمد. کاربران معترض معتقد بودند زنان از حضور در جنگ جهانی دوم معاف بودند و در نتیجه‌ حضور چندانی در میدان‌های نبرد، به خصوص خط مقدم نداشته‌اند. بنابراین استفاده از شخصیت زن در بازی در تضاد با تاریخ است. این‌ جنجال‌ها و واکنش‌های منفی طرفداران سری بازی‌های بتلیفلد آنقدر گسترش پیدا کرد که پاتریک پاتریک سادرلند به عنوان یکی از مسئولان ارشد الکترونیک آرتز را به واکنش واداشت. او بدون هیچ تعارفی گفت اگر کاربری از حضور زنان در این بازی خوشش نمی‌آید، آن را نخرد!

در جدیدترین تریلر بازی بتلفیلد 5 که بیش از دو دقیقه زمان دارد، علاوه بر قابلیت تخریب محیط که طبیعی‌تر و کامل‌تر از قبل شده‌ است، جلوه‌های گرافیکی نیز با انفجارها و جزئیات فوق العاده خودنمایی می‌کنند. شاید مهم‌ترین نکته‌ی این تریلر، زمان 1:49 باشد که در این بخش برای اولین بار حالت بتل رویال بازی به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر هیجان انگیز را مشاهده کنید.

این‌طور که به نظر می‌رسد، جنجال‌های به وجود آمده تاثیر خود را روی بازی بتلفیلد 5 گذاشته است. وبسایت وال استریت ژورنال چندی پیش با انتشار یک گزارش مدعی شد پیش فروش این بازی «بسیار ضعیف» بوده است. هر چند با قاطعیت نمی‌توان گفت اما احتمالاً پیش فروش پایین‌تر از انتظارات بازی نتیجه‌ی جنجال‌های به وجود آمده بوده است. البته برخی نیز معتقدند که الکترونیک آرتز تلاش زیادی برای بازاریابی این محصول انجام نداده است. در چنین شرایطی، باید منتظر ماند و دید این ناشر بزرگ برای موفقیت جدیدترین محصول خود چه خواهد کرد، زیرا این بازی قرار است در بازه‌ زمانی مشابهی با Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 منتشر شود که تاکنون بازخوردهای بسیار مثبتی داشته‌اند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی بتلفیلد 5 در تاریخ 27 مهر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی روی نینتندو سوییچ وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی