ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل پلی
تکنولوژی

مدیریت دانلود اپلیکیشن ها در گوگل پلی آسان تر می شود

دانلود و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌‌ها از گوگل‌ پلی می‌تواند حجم قابل توجهی از بسته اینترنتی ماهیانه شما را به خود اختصاص بدهد. بنابراین بهتر است که با تدابیر مدیریتی جلوی مصرف بیش از حد اینترنت دیتا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

دانلود و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌‌ها از گوگل‌ پلی می‌تواند حجم قابل توجهی از بسته اینترنتی ماهیانه شما را به خود اختصاص بدهد. بنابراین بهتر است که با تدابیر مدیریتی جلوی مصرف بیش از حد اینترنت دیتا را گرفته و گاهی اوقات از وای فای برای دانلود استفاده کنید.

خوشبختانه گوگل‌ پلی با اضافه کردن یک گزینه جدید امکان مدیریت دانلودها را برایتان فراهم کرده. کافیست با ورود به تنظیمات پلی‌استور، گزینه App Download Preference را پیدا کنید. فشردن این گزینه باکسی حاوی سه گزینه برایتان باز می‌کند: دانلود اپ‌ از طریق تمام شبکه‌ها، دانلود فقط از طریق وای‌فای و سومین گزینه حق انتخاب شبکه اینترنتی را به خود شما می‌سپارد.

در صورت انتخاب گزینه آخر هر بار که بخواهید اپلیکیشنی را دانلود کنید، گوگل پلی حجم آن را به شما یادآوری می‌کند تا بتوانید در مورد دریافت آن از طریق وای فای یا اینترنت دیتا تصمیم بگیرید. اما اگر گزینه دوم یعنی «فقط وای فای» را انتخاب کنید، تا زمانی که به یک شبکه وای فای متصل نشده باشید هیچ اپلیکیشنی دانلود نخواهد شد.

توجه داشته باشید که این حالات مختلف دانلود برای اپلیکیشن‌هایی در نظر گرفته شده که به طور دستی دانلود می‌شوند. بنابراین اگر به‌روزرسانی خودکار اپ‌ها را فعال کرده‌ باشید، نمی‌توانید از این سه گزینه استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی