ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتیجه تست باتری گلکسی نوت 9: بهبود محسوس نسبت به نسل قبل

یکی از مهم ترین خصوصیات گلکسی نوت 9 که در ابتدا توجه بسیاری را به خود جلب کرد، وجود باتری غول آسای 4000 میلی آمپر ساعتی در پرچمدار جدید سامسونگ بود که حداقل روی کاغذ، ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

یکی از مهم ترین خصوصیات گلکسی نوت 9 که در ابتدا توجه بسیاری را به خود جلب کرد، وجود باتری غول آسای 4000 میلی آمپر ساعتی در پرچمدار جدید سامسونگ بود که حداقل روی کاغذ، نوید عملکرد بهتری را نسبت به نسل قبلی خود می داد.

گلکسی نوت 9 با هربار شارژ 8 ساعت و 56 دقیقه کاربری ترکیبی را تضمین می کند

حالا نتایج تست باتری تازه ترین محصول کره ای ها منتشر شده و مهر تأییدی بر پیش بینی های قبلی زده است. بر اساس اطلاعات حاصل از تست، گلکسی نوت 9 با هر بار شارژ قادر به تأمین انرژی برای 8 ساعت و 56 دقیقه (استفاده ترکیبی) خواهد بود که تنها یک دقیقه کمتر از گوگل پیکسل 2 XL است.

گلکسی نوت 9

نکته قابل توجه این که باتری نسل قبلی سری نوت (گلکسی نوت 8) با هر بار شارژ 7 ساعت و 50 دقیقه انرژی دستگاه را تأمین می کرد که مقایسه این رقم با رکورد نوت 9 افزایش عمر بیش از یک ساعتی باتری در نسل جدید را نشان می دهد.

از سوی دیگر فبلت سامسونگ برای شارژ شدن با شارژر فابریک و کابل USB-C، تنها به 1 ساعت و 49 دقیقه زمان نیاز دارد که این زمان برای محصول گوگل برابر 2 ساعت و 32 دقیقه خواهد بود. در مقام مقایسه با نسل قبل اما زمان مورد نیاز برای شارژ کامل 7 دقیقه افزایش یافته که در مقابل 66 دقیقه شارژدهی بیشتر اتلاف زیادی به نظر نمی رسد.

لازم به ذکر است که در زمینه شارژ سریع، تلفن هوشمند وان پلاس 6 عملکرد جالب توجهی داشته و تنها در 1 ساعت و 20 دقیقه، کاملاً شارژ می شود و کاربر را برای 8 ساعت و 10 دقیقه همراهی می کند.

گلکسی نوت 9

گفتنی است در میان محصولات اپل، آیفون 8 پلاس با 10 ساعت و 35 تنها موردی است که از گلکسی نوت 9 دوام بیشتری دارد که البته بهای این برتری، زمان شارژ کامل 3 ساعته دستگاه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ARRIIA
    ARRIIA | ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

    الان این یعنی نوت 9 حدود ۸ ساعت و 56 دقیقه اسکرین روشن داشته؟ اگه غیر از این باشه، این تست فون‌ارنا هیچ ارزشی نداره.

مطالب پیشنهادی