ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه آزمایشی گوگل پیکسل 3 XL با بریدگی نمایشگر در کانادا رؤیت شد

با نزدیک شدن به فصل پاییز بازار شایعات و انتشار اطلاعات مربوط به تلفن های هوشمند گوگل داغ تر شده و هر از چند گاهی رندرها و تصاویری از موبایل های پیکسل 3 و پیکسل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

با نزدیک شدن به فصل پاییز بازار شایعات و انتشار اطلاعات مربوط به تلفن های هوشمند گوگل داغ تر شده و هر از چند گاهی رندرها و تصاویری از موبایل های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در فضای اینترنت منتشر می شود.

حالا یکی از ساکنین شهر تورنتو در کانادا عکسی را منتشر کرده که به احتمال زیاد نسخه آزمایشی پرچمدار پیکسل 3 XL را در دستان یک کاربر نشان می دهد. البته گوشی های خانواده پیکسل معمولاً در نیمه اول مهر ماه (12 مهر) معرفی می شوند؛ در نتیجه بعید نیست کمپانی برای تست عملکرد محصول خود، تعدادی نسخه آزمایشی را در اختیار کاربران منتخب قرار داده باشد.

پیکسل 3 XL

عکس فوق که در یک تراموا ثبت شده، دستگاهی را نشان می دهد که برای جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی، در یک قاب محافظ ضخیم قرار گرفته است. البته برای شناسایی این تلفن هوشمند نشانه هایی وجود دارد که پیکسل 3 XL بودن آن را تأیید می کنند.

گوشی های خانواده پیکسل معمولاً در نیمه اول مهر ماه معرفی می شوند

به عنوان مثال نخستین نشانه، اسپیکرهای استریو در بالا و پایین نمایشگر هستند که در نسخه های قبلی نیز وجود داشتند. از سوی دیگر طبق شایعات، پیکسل 3 XL از یک نمایشگر 6.7 اینچی بهره می برد که گوشی موجود در تصویر نیز چنین ابعادی دارد. همچنین بریدگی نمایشگر در بالای صفحه و برآمدگی اندک در قسمت پایین تلفن مورد بحث هم با ویدیوی زنده‌ای که اخیراً منتشر شده بود تطابق دارند.

در کنار موارد مذکور، برخورداری از اندروید Pie در اسمارتفون کاربر کانادایی نیز مورد دیگری است که با دقت به نمایشگر گوشی و دکمه هوم کپسولی، قابل رؤیت بوده و نشان می دهد گوگل تقریباً توسعه پرچمدار بعدی خود را تکمیل کرده و در حال تست عملی برای رفع ایرادات جزئی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی