ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیفا 19
ویجیاتو - بازی

از شادی‌ پس از گل‌های جدید تا ناراحتی لینگارد از مدل موی خودش در فیفا 19

اخیرا نسخه بتا محدود بازی فیفا 19 در دسترس افرادی قرار گرفته و تصاویر و ویدیوهای زیادی از آن لو رفته‌اند. در میان آن‌ها می‌توان نمونه‌هایی از شادی‌های پس از گل جدید را تماشا کرد. ...

مهرشاد مرادزاده
نوشته شده توسط مهرشاد مرادزاده | ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اخیرا نسخه بتا محدود بازی فیفا 19 در دسترس افرادی قرار گرفته و تصاویر و ویدیوهای زیادی از آن لو رفته‌اند. در میان آن‌ها می‌توان نمونه‌هایی از شادی‌های پس از گل جدید را تماشا کرد.

این شادی‌های پس از گل هر کدام مختص به یک بازیکنِ شناخته‌شده است. اولین ویدیو، مربوط به جسی لینگارد، ستاره منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان است. این رقص با نام «Milly Rock» شناخته می‌شود.

لینگارد این رقص را در بازی منچستر یونایتد و آرسنال به نمایش گذاشت. با مقایسه این دو ویدیو به این نتیجه می‌رسیم که فیفا 19 در به نمایش گذاشتن این رقص  خوب عمل کرده است.

یکی دیگر از بازیکنان منچستر یونایتد که در پست هافبک میانی ایفای نقش می‌کند، پاول پوگبا نیز در فیفا 19 رقص مختص به خود را به نام «Billy Dance» اجرا می‌کند.

شادی پس از گل مخصوص کیلیان امباپه نیز در فیفا 19 وجود دارد. در نسخه بتایی که در دسترس بعضى از افراد قرار گرفته، خبری از شادی بازی فورتنایت نیست. این شادی توسط بسیاری از فوتبالیست‌های جهان به عنوان شادی پس از گل اجرا شده است.

در ضمن، چند تن از بازیکنان لیگ برتر انگلستان نسبت به ظاهر خود در بازی‌های ویدیویی مختص به فوتبال اظهاراتی داشته‌اند. برای مثال جسی لینگارد در توییتی خطاب به حساب کاربری فیفا گفت:«می‌توانید مدل موی مرا عوض می‌کنید؟ در بازی فیفا من 99 سال است که یک وضعیت دارم!»

فیفا 19

ستاره تیم کریستال پالاس، ویلفرد زاها نیز با لینگارد همراه شده و همان درخواست را کرده. حساب کاربری کونامی نیز در پاسخ زاها عکس وی را در بازی PES 2019 منتشر کرد و گفت:«هی ویلف! تو در PES 2019 جذاب به نظر می‌رسی.»

فیفا 19

به نظر زاها نیز نحت تأثیر قرار گرفته است.

فیفا 19

شاید بازی PES 2019 نتوانسته در برابر فیفا 19 عرض اندام کند و لایسنس‌های رسمی بگیرد، اما از نظر گرافیکی، پیشرفت‌های چشمگیری داشته. اگر قصد دارید تا اطلاعات بیشتری از بهبودهای نسخه امسال PES کسب کنید، یادداشتی که در مورد دمو آن نوشته شده شما را یاری می‌کند.

نظر شما در مورد بهبودهای دو بازی فیفا 19 و PES 2019 چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pars
    pars | ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

    فیفا عالیه

    • arminshakee
      arminshakee | ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

      آره... فیفا ۱۹ عالیه ولی pes 2019 بسیار عالی تره.(چه بین pes 2018 و fifa 18)
      Pes نسبت به نسل قبلش خیلی پیشرفت کرده.(نمی گم فیفا پیشرفت نکرده) فعلا فیس های فیفا مزخرفه(از جمله سوارز توی فیفا ۱۷ و فیفا ۱۸)? ? ?

مطالب پیشنهادی