ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش Kick-Off فیفا 19 معرفی شد؛ گل کوچیک در زمین فوتبال [تماشا کنید]

مدتی پیش الکترونیک آرتز از بخش های جدید فیفا 19رونمایی کرد. حال و از آنجایی که پلتفرم اصلی این بازی، پلی استیشن 4 است، صفحه رسمی پلی استیشن ویدیو جدیدی را از این بازی منتشر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

مدتی پیش الکترونیک آرتز از بخش های جدید فیفا 19رونمایی کرد. حال و از آنجایی که پلتفرم اصلی این بازی، پلی استیشن 4 است، صفحه رسمی پلی استیشن ویدیو جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. طی این تریلر، تمام بخش های فانتزی جدیدی که در فیفا 19 در دسترس خواهند بود و به طرز جالبی به قوانین گل کوچیک شباهت دارند، به تصویر کشیده می شوند.

برای مثال، در فیفا 19 شاهد حالت House Rules خواهیم بود که یک رقابت 11 علیه 11 است که شباهت زیادی به مبارزات رایج بتل رویال دارد. در این حالت، هر تیم به ازای هر گلی که می‌زند، یک بازیکن از دست می‌دهد. در پایان رقابت، تیمی برنده خواهد بود که بیشترین گل را زده باشد.

بخش دیگری به نام No Rules در بازی وجود خواهد داشت که در آن می توانید مسابقه خودتان را بدون وجود هیچ خطایی دنبال کنید. حالت قابل تغییر First To هم در بازی وجود دارد که طی آن، شخصی که به تعداد معینی از گل ها برسد، برنده بازی خواهد بود.

در ضمن، بخشی به نام Cup Final به این عنوان اضافه شده که در آن می توانید مسابقات فینال رقابت های مهمی مانند فینال لیگ قهرمانان اروپا را تحت بازی دوستانه تجربه کنید.

همچنین می توانید قوانین خاص خودتان را برای بازی تعریف کنید. برای مثال این امکان وجود دارد که گل از پشت محوطه جریمه، 2 گل محسوب شده یا تنها ضربات والی و سر، به عنوان گل سالم پذیرفته شوند.

یکی دیگر از تغییرات تکنیکی فیفا 19 نیز به سیستم تاکتیک های پویا بر می گردد. این سیستم اجازه خواهد داد که کاربران از قابلیت شخصی سازی بیشتری برای چینش ترکیب تیم خود بهره برده و دستشان برای اعمال تغییرات تاکتیکی بیشتر از گذشته باز باشد

فیفا 19 در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. طی هفته ای که گذشت، الکترونیک آرتز سرانجام از کاور جدید بازی با حضور کریستیانو رونالدو در لباس یوونتوس رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی