ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اچ ام دی ادیسه
تکنولوژی

سامسونگ احتمالا در حال توسعه نسخه جدید هدست ادیسه است

سامسونگ سال گذشته از نخستین هدست خود بدون همکاری با آکیلس رونمایی کرد و حال در تدارک معرفی نسخه دوم آن است. اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) حاکی از تلاش سامسونگ برای توسعه نسخه ای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

سامسونگ سال گذشته از نخستین هدست خود بدون همکاری با آکیلس رونمایی کرد و حال در تدارک معرفی نسخه دوم آن است.

اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) حاکی از تلاش سامسونگ برای توسعه نسخه ای به روز شده از هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی « اچ ام دی ادیسه » (HMD Odyssey) است که سری اول آن سال گذشته معرفی شد.

هدست جدید که +HMD Odyssey خوانده می شود احتمالا به جز تغییرات ظاهری برای پوشیدن راحت تر دستخوش تغییراتی نمی شود، هرچند به نظر میزبان نمایشگری مرموز است.اچ ام دی ادیسهبر اساس این اسناد سایز نمایشگر هدست همان ۳.۵ اینچ دوگانه با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۶۰۰ برای هر طرف باقی خواهد ماند اما برای جلوگیری از بخار کردن محفظه آنها بزرگتر می شود. نمایشگرهای مدل قبلی نرخ رفرش ۶۰ تا ۹۰ هرتز را ارائه می داد. هدفون های داخلی ساخت AKG، ردیابی کامل در تمام جهات و میکروفون داخلی هم در این هدست تعبیه شده بود که احتمالا در نسخه آتی هم به کار برده می شوند.

در جدول مشخصات پنل AMOLED+SFS به چشم می خورد که پیش از این شاهد آن نبوده ایم و از این رو نمی توان به جزییات خاصی در مورد SFS اشاره کرد.

ادیسه اصلی جزیی از هدست های مجهز به نرم افزار واقعیت ترکیبی مایکروسافت بود که فروش چندان موفقی را پشت سر نگذاشت و کمپانی های سازنده ناچار به ارائه تخفیف های گسترده برای جلب مشتریان شدند، تا جایی که قیمت برخی از آنها تا ۲۰۰ دلار هم کاهش پیدا کرد.اچ ام دی ادیسهاچ ام دی ادیسه هم هنگام عرضه ۵۰۰ دلار قیمت داشت که بعدا به ۴۰۰ دلار کاهش پیدا کرد. آمازون هم که در این کورس رقابت حضور داشت حالا مدعی شده که موجودی هدست به پایان رسیده است.

کمپانی کره ای ظاهرا تمایل چندانی برای ارائه قابلیت های سخت افزاری جدید ندارد و در صورتی که در بخش نرم افزاری هم حرف تازه ای برای گرفتن نداشته باشد احتمالا بازخورد چندان خوشایندی را از سوی خریداران دریافت نخواهد کرد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی به مدل 2017 هدست Gear VR سامسونگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی