ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروی اپل
تکنولوژی

خودروی اپل بین سال های 2023 تا 2025 از راه می رسد

در سال های اخیر گمانه زنی هایی در مورد تصمیم اپل برای عرضه خودرویی پیشرفته مطرح شده. اکنون مینگ-چی کو که سابقه گمانه زنی نسبتاً دقیقی در مورد محصولات اپل دارد، اطلاعاتی در مورد این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۹

در سال های اخیر گمانه زنی هایی در مورد تصمیم اپل برای عرضه خودرویی پیشرفته مطرح شده. اکنون مینگ-چی کو که سابقه گمانه زنی نسبتاً دقیقی در مورد محصولات اپل دارد، اطلاعاتی در مورد این خودرو منتشر کرده است.

مینگ-چی کو در این باره گفته:

«ما انتظار داریم خودروی اپل که احتمالاً بین سال های 2023 تا 2025 معرفی خواهد شد، ستاره بعدی محصولات [اپل] باشد». او در ادامه 4 دلیل برای این موضوع عنوان می کند:

  • به طور بالقوه تقاضای جایگزینی عظیمی در بخش خودرو در حال ظهور است زیرا [این حوزه] در حال باز تعریف به واسطه فناوری های جدید است. این موضوع در 10 سال پیش هم برای حوزه گوشی های هوشمند صدق می کرد.
  • پیشتازی فناوری های اپل (از جمله در حوزه واقعیت افزوده) می تواند خودروها را باز تعریف کرده و خودروی اپل را از محصولات سایر [شرکت ها] متمایز کند.
  • با وارد شدن اپل به بازار خودرو [میزان ارائه] خدمات اپل پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهد کرد.
  • اپل در مقایسه با رقبای فعلی در حوزه لوازم الکترونیکی مصرفی و رقبای بالقوه در بخش خودرو  می تواند به گونه بهتری سخت افزار، نرم افزار و سرویس را یکپارچه کند.

خودروی اپل

اطلاعاتی که «کو» در این باره ارائه داده محدود هستند. با این حال یکی از نکات مهم این است که او از «اپل کار» به عنوان یک ستاره یاد می کند و به این ترتیب قرار نیست با یک محصول کم اهمیت تر مشابه اپل تی وی که جنبه سرگرمی دارد، مواجه شویم.

علاوه بر این او به درستی به این موضوع اشاره می کند که چگونه ورود یک شرکت بهره مند از فناوری های پیشرفته مثل اپل به حوزه خودرو می تواند موجب بلوغ هر چه بیشتر در صنعت خودرو شود.

در دوران کنونی وقتی بحث ارتباط با دنیای خارج مطرح می شود، حتی خودروهای مدرن فعلی هم بسیار از قدیمی به نظر می رسند. شاید ورود اپل به حوزه خودرو همان تحولی را ایجاد کند که آیفون در سال 2007 در حوزه گوشی های هوشمند رقم زد.

 

تماشا کنید: جدال سنت و مدرنیته؛ مسابقه درگ فوق العاده جذاب مکلارن 720S و تسلا مدل S

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی