ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ClevCalc
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن ClevCalc؛ یک ماشین حساب همه فن حریف

چرا یک اپ ماشین حساب باید در فهرست منتخب دبیران گوگل‌پلی قرار بگیرد؟ این سؤالی بود که در مواجهه با ClevCalc به شدت کنجکاویم را برانگیخته بود. برای همین آن را دانلود و نصب کردم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

چرا یک اپ ماشین حساب باید در فهرست منتخب دبیران گوگل‌پلی قرار بگیرد؟ این سؤالی بود که در مواجهه با ClevCalc به شدت کنجکاویم را برانگیخته بود. برای همین آن را دانلود و نصب کردم و خوشبختانه خیلی طول نکشید که به جواب این سؤال برسم.

ClevCalc کامل‌ترین ماشین حسابی است که بتوان تصورش کرد؛ وسیله‌ای که پایش را از محاسبه دو دو تا چهارتای معمولی فراتر گذاشته و تلاش کرده که به جزء جدایی ناپذیر زندگی روزمره‌تان تبدیل شود. برای همین چیزهایی را برایتان محاسبه می‌کند که به طور روزمره با آن‌ها سر و کار دارید.

مثلا این که خودرویتان صدی چند لیتر بنزین می‌سوزاند؟ یا وقتی وامی با بهره ۱۳ درصد گرفته‌اید باید چقدر به بانک برگردانید؟ و محاسبات روتینی از این دست که تعدادشان در اپلیکیشن به ۱۷ مورد می‌رسد.

ClevCalc

ClevCalc محاسباتش را به دو دسته کلی تقسیم کرده. دسته اول مواردیست که بیشتر از همه با آن‌ها سر و کار دارید که شامل این موارد می‌شود: ماشین حساب مهندسی، مبدل ارز، مبدل واحد، ساعت جهانی و محاسبه‌گر تخفیف. این‌ها به طور پیش‌فرض در دسته قابلیت‌های محبوب شما قرار گرفته‌اند.

اما به غیر از این ۱۲ قابلیت فوق‌العاده دیگر هم هست که می‌توانید در ClevCalc از آن‌ها استفاده کنید:

  • محاسبه معدل کلاسی
  • محاسبه دوره تخمک‌گذاری (برای خانم‌های باردار)
  • روزشمار
  • محاسبه شاخص جرمی بدن
  • محاسبه کارایی سوخت (هر صد کیلومتر چند لیتر مصرف)
  • محاسبه قیمت سوخت (بنزین) خودرو
  • ماشین حساب هگزادسیمال
  • محاسبه بهره وام
  • محاسبه مالیات
  • محاسبه انعام در رستوران
  • محاسبه پس‌انداز
  • محاسبه گر قیمت واحد (فلزات، غلات و ...)

هر کدام از این قابلیت‌ها که بیشتر به کارتان بیاید، می‌تواند در فهرست علاقه‌مندی‌هایتان قرار بگیرد تا سریع‌تر به آن‌ دسترسی پیدا کنید. نکته بسیار عالی اینکه ClevCalc حافظه قدرتمندی دارد که می‌تواند تمام محاسباتی که انجام داده‌اید را در خود ذخیره کند و حتی از آن‌ها نسخه پشتیبان بگیرد.

این نسخه‌های پشتیبان در فضای ابری بارگذاری می‌شوند. بنابراین اگر ClevCalc را روی هر دیوایس اندرویدی دیگری که نصب کنید می‌توانید به فایل‌های پشتیبان‌تان هم دسترسی داشته باشید. امکان تغییر تم اپلیکیشن و گزینه روشن نگه داشتن صفحه هم قابلیت‌هایی هستند که از ClevCalc یک ماشین حساب تمام عیار ساخته‌اند.

اما نکته‌ای که باعث می‌شود از کار با ClevCalc لذت ببرید، این است که هر کدام از قابلیت‌های آن به نحوی قابل شخصی‌سازی هستند. به عنوان مثال در ماشین حساب مهندسی می‌توانید از محاسباتی که قبلا انجام گرفته فرمول بسازید و این فرمول‌ها را برای محاسبات بعدی به کار ببندید.

ClevCalc

مثلا +220/5 می‌تواند به عنوان یک فرمول ثابت در محاسبا‌تتان ذخیره شود که با وارد کردن آن فقط لازم باشد که اعداد روبروی + را جایگزین کنید. اینطور به میزان زیادی در وقت صرفه‌جویی خواهید کرد. در مورد سایر قابلیت‌های ماشین حساب هم همین مسئله صادق است و امکانات شخصی‌سازی زیادی در اختیار دارید.

برای استفاده از امکانات ClevCalc هیچ نیازی به اینترنت نیست. اپلیکیشن تمام کارها را به صورت آفلاین انجام می‌دهد، ولی اگر در حین کار با اپ به اینترنت وصل شده باشید ناچارید تبلیغات گوشه و کنار محیط را تحمل کنید.

البته فکر می‌کنیم که این تبلیغات به طور کلی روی تجربه کاربری اپ تأثیر مخربی نگذاشته‌اند و حتی با وجود آن‌ها هم در کارتان خللی ایجاد نمی‌شود. ولی اگر تحت هیچ شرایطی قادر به تحمل تبلیغات نیستید، گزینه خرید نسخه پرمیوم و بدون تبلیغ نیز پیش رویتان هست.

ClevCalc برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده و با بیش از ده میلیون دانلود و امتیاز ۴.۶ در پلی‌استور، جزو ستاره‌های این پلتفرم به حساب می‌آید. اگر به دنبال یک ماشین حساب همه چیز تمام می‌گشتید، بهتر است به جستجویتان پایان بدهید. ClevCalc دقیقا همان چیزی است که به آن احتیاج دارید.

ClevCalc - Calculator

ClevCalc - Calculator

سازنده: .Cleveni Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.4 مگابایت زبان:
در دیجیاتو بخوانید:

محدودیت‌های جیمیل و پنج افزونه‌ که آن‌ها را برطرف می‌کنند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی