ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا ایسوس موبایل گیمینگ ارزان قیمت می سازد؟

موبایل گیمینگ Asus ROG با چیپست اورکلاک شده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت حافظه رم، یکی از قدرتمندترین موبایل هایی است که هم اکنون در بازار یافت می شود. اما آیا مدلی ارزان قیمت تر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۰

موبایل گیمینگ Asus ROG با چیپست اورکلاک شده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت حافظه رم، یکی از قدرتمندترین موبایل هایی است که هم اکنون در بازار یافت می شود. اما آیا مدلی ارزان قیمت تر با رم کمتر نیز در راه است؟ رگولاتوری چینی TENAA به این سوال پاسخ مثبت می دهد.

اخیرا موبایلی با شماره مدل Z01QD در لیست این رگولاتوری مشاهده شده که همراه با 8 یا 6 یا 4 گیگابایت حافظه رم از راه خواهد رسید؛ در این بین مشتریان بین حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی نیز انتخاب خواهند داشت. اسنپدراگون 845 با فرکانس کاری 2.95 گیگاهرتز هنوز به قوت خود باقیست و طراحی آینده نگرانه دستگاه نیز همینطور؛ اما این دوربین اصلی است که دستخوش تغییر شده و به جای دوربین دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی در ROG Phone فعلی، صرفاً یک سنسور 12 مگاپیکسلی را روی پنل پشتی دستگاه جای گرفته.

موبایل گیمینگ ایسوس

البته حداقل در تصاویر به نظر می رسد که تغییری در دوربین اصلی دوگانه ایجاد نشده و به همین خاطر، فعلاً نمی توان به لیست مشخصات اعتماد کرد. ضمناً باتری دستگاه هم 3850 میلی آمپر ساعتی ذکر شده که اندکی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی موبایل فعلی تفاوت دارد.اما حتی اگر فرض را بر عدم ایجاد تغییر در باتری و دوربین بگذاریم، باز هم کاهش حافظه رم می تواند تفاوت چشمگیری در قیمت بیش از 1000 دلاری دستگاه به وجود آورد.

افزون بر این، موبایلی دیگر از ایسوس با شماره مدل Z01RD نیز در دیتابیس گیکبنچ رویت شده که قرار است میزبان ورژن غیر اورکلاک شده اسنپدراگون 845 و نمایشگر 6.18 اینچی با نسبت ابعاد 18.7:9 باشد. در مجموع به نظر می رسد این موبایل هم ورژنی متفاوت از ذنفون 5z خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی