ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با باس فایت‌های بازی Darksiders 3 آشنا شوید [تماشا کنید]

امروز و در جریان رویداد گیمزکام 2018 که هم اکنون در حال برگزاری است، استودیو گانن‌فایر گیمز و شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک تریلر جدیدی را از بازی Darksiders 3 به نمایش گذاشتند. بازی Darksiders 3 که در ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۰

امروز و در جریان رویداد گیمزکام 2018 که هم اکنون در حال برگزاری است، استودیو گانن‌فایر گیمز و شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک تریلر جدیدی را از بازی Darksiders 3 به نمایش گذاشتند.

بازی Darksiders 3 که در سبک اکشن ماجراجویی و هک اند اسلش ساخته می‌شود، درباره‌ی شخصیتی به نام «فیوری» است که وظیفه دارد تا هفت گناه مرگبار را از بین ببرد. او که خواهر «وار»، یکی از چهار سوارکار آخرالزمان است، مهارت بالایی در استفاده از جادو برای از بین بردن دشمنانش دارد. طبق گفته‌های سازندگان، فیوری در روند داستان با باس فایت‌های متنوع و زیادی روبرو خواهد شد که هر کدام  نقاط قوت و ضعف منحصر بفردی دارند. در نتیجه، کاربر باید برای پیروزی در برابر آن‌ها از استراتژی‌های متفاوتی استفاده کند. در تریلر جدید بازی که در گیمزکام به نمایش درآمد، می‌توان نگاهی به باس‌ فایت‌های بازی انداخت:

دیوید آدامز، یکی از موسسان استودیو گان‌فایر گیمز، چندی پیش مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی پلی استیشن انجام داد. آدامز در بخشی از این مصاحبه گفت در بازی Darksiders 3 لحظات داستانی جذاب و جالب بسیاری وجود دارد اما تمرکز اصلی بازی روی گیم‌پلی و جنبه‌های مختلف آن قرار دارد. او همچنین تایید کرد تعدادی از مکانیک‌های بازی‌های نقش آفرینی که در نسخه‌های پیشین این سری وجود داشت، به دلیل انتقادات فراوان طرفداران در این نسخه قرار نخواهند داشت.

مجله‌ی Hobbyconsolas که مدتی قبل توانست به نسخه‌ای از بازی Darksiders 3 دسترسی پیدا کند، با انتشار گزارشی مدعی شد این بازی دارای چندین پایانبندی متفاوت است. با توجه به این گزارش، کاربر در چندین نقطه از داستان مجبور به تصمیم گیری می‌شود که تاثیر مستقیمی روی پایانبندی بازی دارند. این ویژگی نخستین بار است که در سری بازی‌های دارکسایدرز دیده می‌شود و داستان نسخه‌های پیشین این سری کاملاً خطی بودند.

در پایان، لازم به دکر است که بازی Darksiders 3 در تاریخ 6 آذر برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. هر چند نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما شواهد نشان می‌دهد که در آینده‌ شاهد تایید شدن آن‌ خواهیم بود. همچنین پیش از انتشار این تریلر، وبسایت IGN یک ویدیویی 11 دقیقه‌ای گیم‌پلی این بازی منتشر کرده بود که می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

PSU
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی