ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در نسخه اندروید جیمیل حالا می‌توانید ایمیل‌های ارسالی را پاک کنید

سناریو این است: با نسخه اندروید جیمیل یک ایمیل برای دوست خود فرستاده‌اید و بلافاصله متوجه می‌شوید که چیزی را اشتباه نوشته‌اید. در حالی که تا چند روز پیش مجبور بودید در ایمیلی دیگر، اشتباه‌تان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

سناریو این است: با نسخه اندروید جیمیل یک ایمیل برای دوست خود فرستاده‌اید و بلافاصله متوجه می‌شوید که چیزی را اشتباه نوشته‌اید. در حالی که تا چند روز پیش مجبور بودید در ایمیلی دیگر، اشتباه‌تان را توضیح بدهید اما حالا به کمک بروزرسانی جدید جیمیل اندروید کاربران قابلیت این را دارند تا ایمیل‌ها را پاک کنند.

در جیمیل جدید بعد از اینکه ایمیلی ارسال شد، پایین صفحه یک نوار سیاه رنگ با دو کلمه «ارسال» (Send) و «بازگردانی» (Undo) نمایش داده می‌شود. Send به معنای این است که پیام فرستاده شده و اکنون اگر روی Undo کلیک کنید، ایمیل از صندوق دریافتی مخاطب حذف گردیده و دوباره به محیط نوشتن ایمیل باز می‌گردید.

البته برای استفاده از این قابلیت زمان زیادی ندارید و با توجه به اطلاعات به دست آمده، بعد از هفت یا هشت ثانیه نوار سیاه پایین صفحه و در نتیجه گزینه Undo محو می‌شود. بنابراین باید خیلی زود تصمیم بگیرید. قابلیت بازگردانی ایمیل‌ها برای جیمیل 8.7 و نسخه‌های جدیدتر این سرویس گوگل فعال شده است.

بد نیست بدانید این ویژگی از سال 2016 در دسترس کاربران iOS جیمیل قرار گرفته بود و نسخه تحت وب هم سال 2015 به این ویژگی مجهز شد. حالا اندروید نیز به این جمع پیوسته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

    این که چند ساله این قابلیت رو داره

مطالب پیشنهادی