ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

روسیه آخرالزمانی در تریلر جدید بازی Metro Exodus [تماشا کنید]

به مناسبت برگزاری نمایشگاه گیمزکام 2018 تریلر جدیدی از بازی Metro Exodus با محوریت فضای آخرالزمانی و تاریک بازی منتشر شده است. در ابتدای این ویدیو، شاهد محیطی سرسبزی و زیبا از طبیعت روسیه هستیم. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۰

به مناسبت برگزاری نمایشگاه گیمزکام 2018 تریلر جدیدی از بازی Metro Exodus با محوریت فضای آخرالزمانی و تاریک بازی منتشر شده است. در ابتدای این ویدیو، شاهد محیطی سرسبزی و زیبا از طبیعت روسیه هستیم. البته در ادامه،‌ شب فرا رسیده و چهره تاریک جنگل خودنمایی می کند.

با تماشای این تریلر می‌توان فهمید که با یکی از بهترین گرافیک‌های نسل هشتم در این عنوان طرف هستیم و سازندگان Exodus در استودیو 4A Games از تمام توانایی‌های کنسول های میان نسلی برای ارائه تجربه‌ای چشم نوازتر استفاده خواهند کرد.

در ضمن و همان‌طوری که از این تریلر پیداست،‌ اگر شما با نسخه قبلی از سری مترو آشنایی داشته باشید. در بازی Metro Exodus بر خلاف نسخه‌های ‍پیشین مترو که بیشتر بخش داستانی‌‌ آن‌ها در زیر زمین می گذشت، بخش عمده داستان روی سطح زمین دنبال خواهد شد و شما در این محیط وسیع کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت.

از این نکته هم نباید غاقل شد که به دلیل افزایش اندازه محیط بازی نسبت به نسخه‌های قبلی سری مترو، می توانید از وسایل نقلیه مختلفی برای جابجایی در محیط استفاده کنید.

همچنین در این عنوان مانند نسخه‌های این مجموعه، با چالش‌های همیشگی آرتیوم مانند مهمات کم،‌ محیط‌های رادیواکتیوی و دشمنان ترسناک و جهش یافته روبرو خواهیم بود و تجربه Metro Exodus هم نسبت به سایر شوترهای موجود در بازار متفاوت بوده و حتی هیچ بخش آنلاین خاصی برای بازی در نظر گرفته نشده است.

در واقع، قطاری در بازی وجود خواهد داشت که بعد از انجام هر ماموریت برای دنبال کردن سفرتان به آن باز خواهید گشت. البته مترو جدید هنوز هم یک عنوان جهان‌باز نخواهد بود و بیشتر ماموریت‌های بازی به صورت خطی دنبال خواهند شد.

این بازی در تاریخ 3 اسفند برای پلی استیشن 4،‌ ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که دارندگان ایکس باکس وان در صورت ‍پیش‌خرید کردن بازی Metro Exodus، عنوان Metro 2033 را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی