ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور گیمینگ
تکنولوژی

رونمایی دل از مانیتورهای گیمینگ با نرخ رفرش بالا

کمپانی دل از دو مانیتور گیمینگ جدید رونمایی کرده که مشخصاتی قابل قبول را در کنار طراحی جالب به ارمغان می آورند. این مانیتورها که به سری G تعلق دارند شامل مدل ۲۴ اینچی S2419HGF با رزولوشن Full ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

کمپانی دل از دو مانیتور گیمینگ جدید رونمایی کرده که مشخصاتی قابل قبول را در کنار طراحی جالب به ارمغان می آورند.

این مانیتورها که به سری G تعلق دارند شامل مدل ۲۴ اینچی S2419HGF با رزولوشن Full HD و مدل ۲۷ اینچی S2719DGF با پنل 4K است. کمپانی سازنده با معرفی این دو مدل گیمرها را هدف گرفته و برای رسیدن به این مقصود از ویژگی هایی نظیر نرخ رفرش بالا، AMD فری سینک و غیره بهره گرفته است.

لگ ورودی برای هر دو مانیتور گیمینگ زیر یک میلی ثانیه عنوان شده اما مدل ۲۷ اینچی از نرخ رفرش چشمگیر ۱۵۵ هرتز بهره می برد که از مدل ۲۴ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز بهینه تر است.مانیتور گیمینگاز دیگر قابلیت های S2419HGF می توان به پوشش ضد انعکاس با درجه سختی 3H، نسبت تصویر ۱۶ به ۹، پشتیبانی از ۱۶.۷ میلیون رنگ، زاویه دید ۱۷۰ درجه ای، قابلیت تنظیم ComfortView، مدیر نمایشگر دل و سازگاری با استاندارد پایه VESA اشاره کرد. پورت های مانیتور هم شامل دو درگاه HDMI 1.4، دیسپلی پورت، سه USB 3.0 (دو Downstream و یک Upstream) و جک هدفون اشاره کرد.

مانیتور ۲۷ اینچی هم از زاویه دید، روشنایی، دامنه رنگ و فناوری های مشابه پشتیبانی می کند و علاوه براین به پورت HDMI 2.0، یک USB 3.0 بیشتر و درگاه شارژ USB BC 1.2 مجهز شده است. هر دو مدل از ویژگی های خاصی در طراحی بهره می برند که دل آن را الهام بخش گیمرها می داند.

پایه مانیتور قابل تنظیم بوده و حاشیه نه چندان زیاد نمایشگر هم امکان قرار دادن چند دستگاه در کنار یکدیگر و ایجاد صفحه نمایشی بزرگتر را به همراه دارد. مدل های ۲۴ و ۲۷ اینچی از طریق وب سایت دل و به ترتیب با قیمت های ۳۱۹ و ۵۴۹ دلار عرضه خواهند شد.

 

تماشا کنید: عبور غلطک ۱۲ تُنی از روی مانیتورهای ۱۷ اینچی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی