ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حرکات آکروباتیک مرد عنکبوتی در تریلر جدید Spider-Man [تماشا کنید]

تریلر هیجان‌انگیزی از بازی Spider-Man منتشر شده که روی توانمندی‌های مردعنکبوتی تمرکز دارد. او می تواند بین ساختمان‌های بلند شهر نیویورک تاب خورده،‌ از قدرت تار برای ‍بهم چسباندن دشمنانش استفاده کرده و مهم‌تر از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

تریلر هیجان‌انگیزی از بازی Spider-Man منتشر شده که روی توانمندی‌های مردعنکبوتی تمرکز دارد. او می تواند بین ساختمان‌های بلند شهر نیویورک تاب خورده،‌ از قدرت تار برای ‍بهم چسباندن دشمنانش استفاده کرده و مهم‌تر از همه، با استفاده از حرکات آکروباتیک، خلافکاران را از بین می‌برد.

بسیاری از منتقدانی که تاکنون موفق به تجربه اسپایدرمن شده‌اند، اعتقاد دارند که این بازی یکی از بهترین عناوین ابرقهرمانی چندسال اخیر و حتی در کل تاریخ بازی‌های این سبک خواهد بود.

در بخش داستانی بازی، مستر نگاتیو و کینگ پین به عنوان دشمنان اسپایدرمن در این بازی حضور خواهند داشت. البته این دو شخصیت تنها کاراکترهای منفی بازی Spider-Man نبوده و افرادی همچون شاکر، والچر و اسکورپیون نیز در این اسپایدرمن حضور دارند. همچنین همان‌طور که پیش از این گفتیم، در یکی از DLC های اسپایدرمن با نام «شهر هرگز نمی خوابد»، مراحل جدید و دشمنانی همچون بلک کت به Spider-Man اضافه خواهند شد. در ضمن، هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای خاصی در بازی وجود نخواهد داشت.

البته با وجود حضور تعداد زیادی از دشمنان قدیمی و معروف مردعنکبوتی، نباید منتظر قهرمانان دیگری از مارول در این عنوان باشیم اما این موضوع به این معنا نیست که طی بازی اشاره‌ای به قهرمانان معروف مارول نمی‌شود بلکه پیش از این هم معلوم شده بود که به شخصیت‌هایی مانند «دکتر استرنج»، «دردویل» و گروه انتقام جویان در ایستراگ های بازی اشاره خواهد شد.

این روزها اخبار و حواشی مربوط به Spider-Man حسابی داغ هستند و در یکی از جدیدترین تبلیغات این عنوان، یکی از ترن‌های مترو شهر نیویورک کاملاً با تم مردعنکبوتی تزئین شده اند که ویدیو مربوط به آن را می توانید از اینجا تماشا کنید.

Spider-Man در تاریخ 16 شهریور به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و از آن‌جایی که ناشر بازی کمپانی سونی است، نباید انتظار انتشار آن روی دیگر پلتفرم‌ها را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی