ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Life is Strange 2 معرفی شد؛ افسانه ۲ برادر

سرانجام اسکوئرانیکس اطلاعات جدیدی را از بازی Life is Strange 2 منتشر کرد. در این قسمت قرار است با ۲ برادر مکزیکی با نام شان و دنیل همسفر شویم که به خاطر بعضی از اتفاقات ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

سرانجام اسکوئرانیکس اطلاعات جدیدی را از بازی Life is Strange 2 منتشر کرد. در این قسمت قرار است با ۲ برادر مکزیکی با نام شان و دنیل همسفر شویم که به خاطر بعضی از اتفاقات غیر طبیعی مجبور به آغاز سفری از آمریکا به مکزیک می شوند. هنوز مشخص نیست که این بازی چه ربطی به وقایع Life is Strange خواهد داشت و سرنوشت مکس و کلویی در ‍پایان چگونه رقم خورده است.

از جمله مواردی که با تماشای این تریلر مشخص می شود به بهبود گرافیکی بازی نسبت به نسخه های گذشته برمی‌گردد. این ۲ برادر طی این سفر افراد مختلفی ملاقات کرده و چالش‌های گوناگونی را تجربه خواهند کرد. همچنین همانند قسمت قبلی، شخصیت اصلی بازی از قدرت ویژه‌ای بهره خواهد برد که این قدرت هم طی اولین تریلر از گیم‌پلی بازی مشخص خواهد شد. صد البته که مانند قسمت اول، انتخاب‌های شما تاثیر زیادی روی روند داستانی خواهند گذاشت.

اپیزود اول Life is Strange 2 در تاریخ ۵ مهر پاییز جاری برای ‍پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در ضمن مدتی ‍پیش یک بازی رایگان از مجموعه Life is Strange با نام The Awesome Adventures of Captain Spirit به صورت رایگان عرضه شد که ظاهراً در آن اشارات زیادی به قسمت دوم شده است.

یکی از قدرت های خاصی که در کاپیتان اسپیرت (البته با دیدی طنز و کودکانه) با آن روبرو بودیم به امکان پرتاب اشیا توسط شخصیت اصلی بازی بر می‌گشت حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این قدرت ربطی به شخصیت‌های اصلی Life is Strange 2 خواهد داشت یا خیر.

در ضمن‌، تا قبل از عرضه قسمت دوم می توانید مشغول پیش‌‌درآمدی از این مجموعه یعنی Life is Strange: Before the Storm شوید که سال گذشته در سه قسمت عرضه شد و به ماجراهای شخصیت مکمل Life is Strange یعنی کلویی می‌پرداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی