ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

داستان God of War قرار بود در مصر باستان دنبال شود

کوری بارلاگ، کارگردان بازی God of War اعلام کرده که احتمال رخ دادن داستان این عنوان در مصر باستان وجود داشته است. بارلاگ طی کنفرانس خود در دوکام که بخشی از نمایشگاه گیمزکام 2018 محسوب ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

کوری بارلاگ، کارگردان بازی God of War اعلام کرده که احتمال رخ دادن داستان این عنوان در مصر باستان وجود داشته است. بارلاگ طی کنفرانس خود در دوکام که بخشی از نمایشگاه گیمزکام 2018 محسوب می شود، توضیح داده که بین استفاده از تمدن نورث و مصر باستان شک داشته است. به گفته او، دنیای نورث بیشتر این اجازه را به تیم سازنده بازی می‌داده که روی شخصیت کریتوس متمرکز شوند.

او همچنین اعلام کرده که در ابتدا،‌ مخالفتی با مفهوم ‍مسئولیت کریتوس به عنوان یک پدر و حضور پسر او طی مراحل بازی وجود داشته است. در ضمن بعضی از تسترهای بازی با این موضوع که کریتوس ماموریتی را برای فریا انجام دهد، ارتباط برقرار نکرده بودند.

در ادامه می‌توانید تصویری را که مربوط به حضور کریتوس و پسرش در مصر باستان می‌شوند را مشاهده کنید:

God of War

در ضمن، گروه NPD چندی پیش گزارش فروش کنسول‌ها و بازی‌های ویدیویی در ماه ژوئن را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، بازی God Of War سریع‌ترین فروش را در تاریخ انحصاری‌های سونی داشته و در مدت زمان کمتر از یک‌ ماه موفق به فروش بیش از 5 میلیون نسخه در سرتاسر جهان شده است و از همین حالا زمزمه‌های نسخه بعدی‌ نیز در فضای مجازی شنیده می‌شود.

دلایل زیادی برای موفقیت این بازی وجود دارند اما یکی از مواردی که از همان ابتدای معرفی بازی God of War نظر گیمرها را به خودش جلب کرد به نحوه مبارزه کریتوس با تبر جدیدش برمی‌گشت که طبق گفته‌های بارلاگ برای انتقال حس سنگینی آن،‌ از تکنولوژی‌های جدیدی در سانتامونیکا استفاده کرده اند.

در ضمن،‌ اخیراْ‌ به‌روزرسانی تازه‌ای برای God of War عرضه شده که حالت New Game Plus را به آن اضافه می‌کند. در این حالت دستاورد شما از دست قبلی بازی باقی مانده اما سطح دشمنان نیز نسبت به دور اول بالاتر خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی