ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ
تکنولوژی

رونمایی از مانیتورهای گیمنیگ سامسونگ در گیمزکام ۲۰۱۸

همین حالا که این مطلب را می خوانید رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ در آلمان در حال برگزاری است و سامسونگ به عنوان یکی از شرکت کنندگان در این رویداد از دو مانیتور گیمینگ رونمایی کرده است. مانیتورهای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۵

همین حالا که این مطلب را می خوانید رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ در آلمان در حال برگزاری است و سامسونگ به عنوان یکی از شرکت کنندگان در این رویداد از دو مانیتور گیمینگ رونمایی کرده است. مانیتورهای گیمینگ سامسونگ که در گروه محصولات مقرون به صرفه و از سری CJG5 رونمایی شده اند به ترتیب ۲۷ و ۳۲ اینچی هستند و هر دویشان از پنل های خمیده VA با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز بهره می گیرند.

این مانیتورها دو پورت HDMI (یکی ۲.۰ و دیگری ۱.۴) دارند و یک ورودی دیسپلی پورت نیز روی بدنه شان به چشم می خورد.

قیمت مانیتورهای گیمینگ سامسونگ برای دو مدل ۲۷ و ۳۲ اینچی به ترتیب برابر با ۳۰۹.۹۹ و ۳۵۹.۹۹ پوند اعلام شد و هنوز رقم معینی برای عرضه این محصولات در بازار آمریکا مشخص نشده است. در نظر  داشته باشید رزلوشن 1440p با نمایشگر ۲۷ اینچی ترکیب بهتری را می سازد و زمانی که ابعاد نمایشگر به ۳۲ اینچ افزایش می یابد تصاویر شکلی کشیده به خود می گیرند. از سوی دیگر خمیدگی نمایشگر در مواردی که ابعادش کوچک باشد چندان به چشم نمی آید و البته از آنجا که نسبت تصویر این نمایشگرها ۱۶ به ۹ اعلام شده نمی توان گفت که محصول بزرگ تر گزینه بهتری برای انتخاب است.

در هر صورت با یک حساب سر انگشتی می توان انتظار داشت که یکی از مانیتورهای گیمینگ سامسونگ (یعنی مدل ۲۷ اینچی بهره مند از نمایشگر خمیده با رزلوشن 1440p) در بازه قیمتی ۳۰۰ الی ۳۵۰ دلاری به بازارهای جهانی عرضه شوند که با در نظر داشتن تمامی مشخصات آن رقم معقولی خواهد بود.

بزرگ ترین مزیت مانیتورهای گیمینگ سامسونگ در بازه قیمت بالاتر، به میزان زیادی وابسته به تکنولوژی نرخ رفرش آنها از جمله جی-سینک انویدیاست اما اگر پردازنده گرافیکی قدرتمندی دارید که با نرخ ۶۰ هرتز نمی تواند حداکثر توانمندی اش را به نمایش بگذارد انتخاب یکی از این مانیتورها میتواند کار هوشمندانه ای باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی