ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ویدیوهای آموزشی تعمیر و نگهداری از محصولات کرمان موتور را از اینستاگرام ببینید [رپورتاژ آگهی]

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و از آن زمان تاکنون در زمینه عرضه با کیفیت خودرو به صورت خصوصی و نیمه خصوصی فعالیت داشته است. دفتر مرکزی این شرکت در ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و از آن زمان تاکنون در زمینه عرضه با کیفیت خودرو به صورت خصوصی و نیمه خصوصی فعالیت داشته است. دفتر مرکزی این شرکت در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس آن به موجب ماده 2 اساسنامه عبارتست از: ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.
از مشکلات خریداران خودرو در ایران، عدم آموزش مناسب و یا نداشتن اطلاعات کافی در خصوص آپشن های خودروهای خریداری شده و یا خودروهای موجود در بازار است. بسیاری از خریداران نیز با وجود داشتن اطلاعات نسبی به بهینه ترین حالت ممکن از تجهیزات و آپشن های خودروها بهره نمی برند.کرمان موتورشرکت کرمان موتور به هدف رفاه حال مشتریان و آموزش بیش از پیش خریداران محصولات این شرکت، قصد دارد تا در طرحی با نام "چهارشنبه های آموزشی" به صورت ویژه به آموزش جز به جز و تک تک آپشن های محصولات خود بپردازد.
علاقه مندان می توانند چهارشنبه هر هفته از طریق IG-TV صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور به نشانی www.instagram.com/kermanmotor ویدئو روش های استفاده و نگهداری از محصولات این شرکت را مشاهده نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی