ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور غیررسمی گلکسی نوت 9 با قیمت نجومی در بازار ایران

هنوز دو هفته از مراسم رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 سپری نشده که پای این گوشی به شکل غیر رسمی به بازار ایران باز شده است. نسخه‌هایی محدود از پرچمدار جدید سامسونگ ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

هنوز دو هفته از مراسم رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 سپری نشده که پای این گوشی به شکل غیر رسمی به بازار ایران باز شده است. نسخه‌هایی محدود از پرچمدار جدید سامسونگ در بازار تهران به خرید و فروش می‌رسند و برخی کسبه پاساژهایی چون علائدین با درج آگهی‌های اینترنتی خبر از فروش این مدل گوشی داده‌اند، این در حالیست که هنوز تا عرضه جهانی گوشی (2 شهریورماه) چند روزی باقی مانده‌ است.

گلکسی نوت 9 در ایران

با توجه به اینکه گوشی‌های گلکسی نوت 9 از طریق نمایندگی وارد بازار نشده‌اند، در نتیجه موارد موجود در بازار فاقد گارانتی هستند و برخی از این فروشندگان 24 ساعت مهلت تست برای دستگاه در نظر گرفته‌اند. در تماس با یکی از این فروشندگان او ضمن تایید وارد کردن موبایل به صورت مسافرتی، قیمت گوشی را چیزی حدود 18 میلیون عنوان کرد:

«دیروز 17 میلیون فروختیم ولی امروز احتمالا قیمت روی 18 میلیون برود. در روز تنها دو الی سه نسخه داریم و باید برای استعلام موجودی یک ربع دیگر تماس بگیرید. تمامی گوشی‌های داخل بازار فعلی مشکی رنگ بوده و گارانتی ندارند اما از نظر رجیستری کاملا امن هستند و مسافرتی وارد شدند.»

گلکسی نوت 9 در ایران

فروشنده دیگری اما نوید قیمت پانزده و نیم میلیون تومانی به ما می‌دهد و می‌گوید که گوشی را با همراه کد رجیستری می‌فروشد. او برعکس فروشنده قبلی، فروش با پیک ندارد و اصرار به فروش حضوری دارد و دلیلش را هم اینطور عنوان می‌کند:

«به خاطر مسائل رجیستری و مشکلات سر راه آن، ترجیح می‌دهم خریدار به مغازه بیاید تا تمامی این مراحل را جلوی چشم خود مشتری انجام دهیم و گوشی را در سامانه همتا روی سیم‌کارت مشترک فعال کنیم و شبهه‌ای پیش نیاید. بسیاری از مشتریان مراحل را دقیق بلد نیستند و به مشکل برمی‌خورند و بعدا از ما شاکی می‌شوند، برای همین سعی داریم تا این شکایات را به صفر برسانیم.»

گلکسی نوت 9 در ایران

او تاکید می‌کند که موبایل‌ها هیچ کدام گارانتی ندارند و در برابر پرسش عرضه زودتر از موعد جهانی نیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، با این حال به نظر می‌رسد که موبایل‌های مذکور به هیچ وجه قانونی نباشند و شاید بهتر باشد تا خریداران و علاقه‌مندان به این گوشی پرچمدار کمی صبر پیشه کنند تا گلکسی نوت 9 از مبادی قانونی و با گارانتی معتبر و احتمالا طرح‌هایی همچون طرح VIP و هدایا (همچون مدل‌های قدیمی‌تر سامسونگ) خریداری کنند.

ضمن اینکه با توجه به قیمت جهانی گلکسی نوت 9، پیش بینی می‌شود قیمت نهایی این مدل با توجه به نرخ دلار این روزها، کمتر از این رقم‌های اعلامی باشد.

در نهایت اگر علاقه دارید بیشتر درباره پرچمدار جدید سامسونگ بدانید، بررسی‌های ویدئویی و تحلیلی دیجیاتو پیرامون این موبایل پرچمدار را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • OLD
    OLD | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

    18میلیون برای یه گوشی؟!
    یادمه سال 83 یه خونه ویلایی 220 متری خریدیم 18 میلیون!
    توف به شرفتون مسئولین عزیز و همیشه در صحنه♥♥

  • OLD
    OLD | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

    18 میلیون برا یه گوشی؟
    یادمه سال 83 بود یه خونه ویلایی 220 متری خریدم 18 میلیون !
    تف بهتون میاد مسئولین عزیز

مطالب پیشنهادی