ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی ایرانی «فرزندان مورتا» برای سوییچ عرضه خواهد شد‌‌ [تماشا کنید]

بازی ایرانی فرزندان مورتا که در سطح جهانی با نام Children of Morta شناخته می‌شود، برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. این خبر را ناشر جهانی این بازی یعنی کمپانی 11 بیت استودیوز ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

بازی ایرانی فرزندان مورتا که در سطح جهانی با نام Children of Morta شناخته می‌شود، برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. این خبر را ناشر جهانی این بازی یعنی کمپانی 11 بیت استودیوز اعلام کرده است.

فرزندان مورتا همان‌طور که از اسمش پیداست روایتگر داستان اعضای خانواده‌ای است که برای حفظ هسته اصلی خانواده، درگیر جنگ‌هایی اساطیری می‌شوند. این عنوان قبل از این توانسته بود تا بودجه مورد نظر خود را از طریق کیک‌استارتر جذب کند. فن افزار به عنوان سازنده بازی در ایران بیشتر به خاطر بازی گرشاسپ که در زمان عرضه خود سر و صدای زیادی به پا کرده بود، شناخته می‌شود.

قرار است این عنوان در اوایل سال اینده میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. جدا فرزندان مورتا، 11 بیت فهرستی را از عناوینی که طی ماه‌های آتی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد، منتشر کرده است.

در این لیست نام بازی Moonlighter در سبک نقش آفرینی دیده می شود که طی سال جاری برای ‍‍پلی استیشن 4 عرضه شده بود. در ضمن، بازی شناخته شده This War of Mine که ‍در ایران توسط فروشگاه مجازی هیولا همراه با زیرنویس فارسی منتشر شده، در ادامه سال برای سوییچ هم عرضه خواهد شد. این عنوان در واقع روایتگر جنگ‌های داخلی اروپای شرقی و فروپاشی یوگسلاوی است که تلفات زیادی از مردم عادی به جا گذاشت.

جدا از این‌ها، امروز و طی نمایشگاه گیمزکام 2018، اطلاعات جدیدی از تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ منتشر شد که با دنبال کردن این تگ به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

طی سال‌های اخیر، برخی از بازی‌های ایرانی با استقبال خوبی در بازارهای جهانی همراه شده‌اند. به نظر شما کدامیک از بازی‌های تولید داخل پتانسیل عرضه در بازارهای جهانی را دارند. در هفته‌ای که گذشت، مدیرعامل سابق بنیاد ملی بازی های رایانه ای از لزوم ساخت کنسول بازی ایرانی سخن گفته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

    شمشیر تاریکی بهترین تجربه بود برای من

مطالب پیشنهادی