ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از فورتزا هورایزن 4 منتشر شد؛ حضور مسترچیف و کورتانا

پیرو نمایشگاه گیمزکام، بخش چندنفره  Team Adventure برای بازی فورتزا هورایزن 4 معرفی شد. دو سال پیش در قسمت پیشین این سری یعنی فورتزا هورایزن 3 می‌توانستید با ماشین معروف سری بازی هیلو، یعنی وارتاگ ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۶

پیرو نمایشگاه گیمزکام، بخش چندنفره  Team Adventure برای بازی فورتزا هورایزن 4 معرفی شد. دو سال پیش در قسمت پیشین این سری یعنی فورتزا هورایزن 3 می‌توانستید با ماشین معروف سری بازی هیلو، یعنی وارتاگ رانندگی کنید. گویا در نسخه چهارم این سری، قهرمان اصلی دنیای هیلو یعنی مستر چیف معروف نیز حضور خواهد داشت.

همچنین عکسی از فورتزا هورایزن 4 لو رفته که در آن مسترچیف در حال رانندگی با وارتاگ است. طبق گفته خبرنگاران یک ماموریت جداگانه برای این محتوا وجود دارد که شما باید از دست بنشی‌ها فرار کنید. این بخش از مرحله The Silent Cartographer بازی Halo: Combat Evolved الهام گرفته است که یک نقشه مخصوص به خود را خواهد داشت.

در حین این تعقیب و گریز کورتانا نیز همراه شما خواهد بود و گزارشی از وضعیت شما هنگام بازی خواهد داد. در حال حاضر مایکروسافت علاقه ای ندارد که ویدیو یا عکسی درباره این محتوا منتشر کند.

طرفداران پروپاقرص سری هیلو از این محتوا لذت خواهند برد. این احتمال وجود دارد که استودیو پلی گراند و محتواهای بیشتری از سری هیلو در بازی فورتزا هورایزن ساخته باشد.

در بخش رقابتی جدیدی که Team Adventure نام دارد، بازیکنان باید با همکاری یکدیگر مسابقات و ماموریت هایی را به اتمام برسانند. لیگ های جدیدی نیز وجود دارند که می توانید برای رسیدن به مقام Grandmaster برای آن رقابت کنید. 72 بازیکن می توانند در این بخش با یکدیگر تعامل داشته باشند.

چندی پیش در نمایشگاه E3 بازی هیلو اینفینیت معرفی شد. تا زمان انتشار آن، طرفداران هیلو می توانند تجربه هرچند کوچکی از هیلو و مسترچیف را در بازی فورتزا هورایزن 4 داشته باشند.

وجود 450 خودروی لایسنس شده به همراه سیستم تغییر فصل پویا، می تواند نویدبخش یک بازی رانندگی آرکید متفاوت به طرفداران را بدهد. فورتزا هورایزن 4 در تاریخ دوم اکتبر (10 مهر) برای ایکس باکس وان و کامپیوترهای خانگی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی