ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید بخش داستانی فیفا 19منتشر شد؛ پای فوتبال زنان به Journey رسید

الکترونیک آرتز پیش از این جزییات مربوط به بخش Journey و ماجراجویی جدید الکس هانتر را اعلام کرده بود و حال و در تریلر جدید این بخش مشخص شده که الکس در قسمت داستانی فیفا ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۰

الکترونیک آرتز پیش از این جزییات مربوط به بخش Journey و ماجراجویی جدید الکس هانتر را اعلام کرده بود و حال و در تریلر جدید این بخش مشخص شده که الکس در قسمت داستانی فیفا 19 تنها نخواهد بود و می‌توانید رویای فوتبالیست حرفه‌ای شدن دو شخص دیگر را هم دنبال کنید.

نکته جالب در مورد بخش Journey  فیفا 19 به اضافه شدن بازیکن زن با نام کیم هانتر برمی‌گردد و می‌توانید چالش‌های او به عنوان یک بازیکن فوتبال زن را در این قسمت دنبال کنید. فرد سوم Journey دنی ویلیامز نام دارد و آن‌طور که از ویدیو زیر پیداست، مشکلات زیادی را برای موفق شدن در منچستر یونایتد پشت سر می‌گذارد.

همان‌طور که می‌دانید، لیگ قهرمانان اروپا به فیفا 19 اضافه شده و این رقابت‌ها نقش مهمی در بخش داستانی جدیدترین نسخه فیفا 19 خواهد گذاشت. الکترونیک آرتز اعلام کرده که تعداد زیادی از بازیکنان مشهور فوتبال،‌ از جمله هری کین، کریستیانو رونالدو، نیمار، پوگبا و کوین دی بروین طی بخش داستانی بازی نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

از آن‌جایی که طی تابستان جاری رونالدو در انتقالی جنجالی به باشگاه یوونتوس پیوست، سازندگان فیفا 19 مجبور شدند تا حدی سناریو الکس هانتر را تغییر دهند. پیش از این قرار بود هانتر به همراه رنالدو فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

فیفا 19 در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در حال حاضر بتای محدود بازی به دست بعضی از کابران رسیده و از همین سو تصاویر فیفا 19 به بیرون درز کرده اند. در ضمن، کمی پیش تریلری از Kick-Off بازی منتشر شده بود که بخش‌های فانتزی و جدیدی را که به این عنوان اضافه شده است را به تصویر می‌کشید.

برای مثال، بخش به نام No Rules در بازی وجود خواهد داشت که در آن می توانید مسابقه خودتان را بدون وجود هیچ خطایی دنبال کنید. حالت قابل تغییر First To هم در بازی وجود دارد که طی آن، شخصی که به تعداد معینی از گل ها برسد، برنده بازی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی