ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به هوندا سیویک فیس لیفت؛ روح تازه در کالبد محبوب ترین خودروی اقتصادی ژاپنی

هوندا سیویک را می توان در زمره خودروهایی مانند تویوتا کرولا یا هیوندای اکسنت یا شاید النترا قلمداد کرد اما از نظر میزان محبوبیت و پرستیژ، جایگاه هوندا فاصله ای نجومی با رقبا دارد و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

هوندا سیویک را می توان در زمره خودروهایی مانند تویوتا کرولا یا هیوندای اکسنت یا شاید النترا قلمداد کرد اما از نظر میزان محبوبیت و پرستیژ، جایگاه هوندا فاصله ای نجومی با رقبا دارد و سیویک به خصوص در آمریکای شمالی به عنوان یک خودرو جذاب و اقتصادی با عملکردی دوست داشتنی شناخته می شود. حالا برای سال 2019 دست به کار شده و سیویک در هر دو مدل کوپه و سدان با تجربه یک فیس لیفت مختصر و مفید به روز رسانی شده است.

از مهم ترین تغییرات در بخش ظاهری می توان به  یک سپر مشبک مشکی رنگ جدید، آرایش جدید چراغ های هالوژنی و چراغ های LED  در جلو که سیویک را بسیار شبیه به آکورد می کنند. همچنین چراغ های LED عقب نیز به صورت یک نوار در سرتاسر عرض خودرو کشیده شده و به صورت پیوسته بر روی درب صندوق امتداد پیدا کرده است (این طراحی فقط برای مدل Si سیویک خواهد بود). اسپیلیتر جدید و یک قطعه کرومی رنگ که به شکل حرف C انگلیسی در دورتادور چراغ مه شکن در دو طرف سپر کشیده است. رینگ ها با ظاهر جدید در سایز 18 اینچی نیز برای این خودرو موجود شده اند. در بخش عقب نیز یک نوار کرومی در بخش زیرین سپر قرار گرفته است.

اما مهم ترین تغییر را باید در بخش تجهیزات مربوط به بسته جدید ایمنی هوندا موسوم به Honda Sensing دانست که به صورت استاندارد بر روی سیویک قرار گرفته است. این پکیج شامل ترمز خودکار در شرایط اضطراری، سیستم کنترل حرکت بین دو خط جاده، هشدار خروج از بین دو خط، سیستم کمکی نگه دارنده خودرو بین خطوط و کروز کنترل قابل تطبیق است.

در حال حاضر هوندا دهمین نسل از فرزند پر افتخار خود یعنی سیویک را تولید می کند. این فیس لیفت را فعلا بازار آمریکای شمالی برای مدل سال 2019 میلادی دریافت می کند.

هوندا از سال 2014 میلادی فن آوری کمک راننده خود را بر روی محصولات مدل بالاتر خود قرار داد. این سیستم بخشی از برنامه این شرکت برای رسیدن به رانندگی خودران تا سال 2025 میلادی است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی