ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید موبایل ال جی V40 ThinQ حضور پنج دوربین را تأیید می کنند

ال جی در سال جاری میلادی دو مدل جدید از خانواده V خود را به بازار معرفی کرد که هر دو مدل V30S ThinQ و V35 ThinQ از طراحی مشابهی با پرچمدار قبلی V30 برخوردار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

ال جی در سال جاری میلادی دو مدل جدید از خانواده V خود را به بازار معرفی کرد که هر دو مدل V30S ThinQ و V35 ThinQ از طراحی مشابهی با پرچمدار قبلی V30 برخوردار بودند. اما رندرهای تازه نشان می دهند که شرایط برای ال جی V40 ThinQ متفاوت بوده و این محصول با امکانات و طراحی نسبتاً جدیدتری به بازار عرضه خواهد شد.

ال جی V40 ThinQ

ال جی V40 ThinQ جک هدفون 3.5 میلیمتری را حفظ کرده است

تصاویری که مشاهده می کنید رندرهای خبری افشا شده از V40 ThinQ هستند که شایعات قبلی مبنی بر حضور ماژول دوربین سه گانه اصلی در کنار دوربین سلفی دوگانه را تأیید می کنند. از همین جهت محصول جدید ال جی یکی از نخستین گوشی هاییست که به 5 لنز دوربین مجهز شده است. البته اطلاعات چندانی از ویژگی های دوربین ال جی V40 ThinQ منتشر نشده اما انتظار می رود در کنار سنسور اصلی، یکی از لنزهای ماژول پشتی عریض و دیگری نیز تله فوتو باشد.

با دقت در تصویر اول می توان وجود بریدگی نمایشگر را تشخیص داد که این مورد نیز قبلاً در شایعات مطرح شده بود. همچنین حاشیه های نمایشگر در دو طرف بسیار باریک بوده و قطر آن در پایین صفحه هم با توجه به استانداردهای روز، باریک به نظر می رسد.

از نظر طراحی V40 ThinQ علاوه بر پنل های شیشه ای جلو و پشت، شباهت هایی با ال جی G7 دارد و مانند این گوشی از دکمه اختصاصی Google Assistant بهره می برد. همچنین دکمه پاور هم مثل G7 از سنسور اثر انگشت جدا شده و حالا در سمت راست دستگاه قرار دارد.

ال جی V40 ThinQ

لازم به ذکر است که ال جی V40 ThinQ جک هدفون 3.5 میلیمتری را حفظ کرده و به احتمال بسیار زیاد از فناوری صوتی quad-DAC بهره خواهد برد. چیپست مورد استفاده نیز بر اساس اطلاعات موجود اسنپدراگون 845 بوده اما از نوع نمایشگر به کار رفته در V40 ThinQ اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است با توجه به تاریخ موجود در رندرها، احتمالاً ال جی پرچمدار V40 ThinQ را روز 25 آبان به بازار معرفی خواهد کرد که البته این مسئله، تنها در حد یک پیش بینی مطرح شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی