ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیکون Z7 معرفی شد؛ هیولای بدون آینه 45 مگاپیکسلی

شرکت ژاپنی نیکون بالاخره به انتظارها پایان داد و نسل اول از دوربین های بدون آینه فول فریم خود را معرفی کرد. پیش از این با نیکون Z6 آشنا شدید و حالا می خواهیم ببینیم ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

شرکت ژاپنی نیکون بالاخره به انتظارها پایان داد و نسل اول از دوربین های بدون آینه فول فریم خود را معرفی کرد. پیش از این با نیکون Z6 آشنا شدید و حالا می خواهیم ببینیم هیولای 45.7 مگاپیکسلی این کمپانی یعنی نیکون Z7 چه قابلیت هایی دارد.

دوربین بدون آینه میرورلس نیکون Z7

نیکون Z7 از یک حسگر فول فریم 45.7 مگاپیکسلی BSI CMOS و پردازشگر تصویر Expeed 6 بهره می برد. دامنه ایزوی این حسگر به 25000-64 می رسد و سیستم فوکوس خودکار 493 نقطه ای دارد. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین 9 فریم بر ثانیه عنوان شده و توانایی ضبط ویدیوهای 4K UHD را هم دارد. در واقع هر آنچه از یک دوربین حرفه ای و رده بالا می خواهید، درون این محصول جدید جمع شده اند.

دوربین بدون آینه میرورلس نیکون Z7

دوربین نیکون Z7 سیستم لرزشگر داخلی 5 محوره دارد که در زمان عکاسی یا فیلمبرداری به کمکتان می آید. نمایشگر 3.2 اینچی این دستگاه قابلیت تغییر زاویه دارد، ضمن اینکه نمایشگر OLED بالای بدنه هم اطلاعات سودمندی را نشان می دهد. منظره یاب الکترونیکی این دوربین هم به نمایشگر بسیار با کیفیت OLED مجهز شده که به گفته نیکون، تقریباً 100 درصد فریم را پوشش می دهد.

دوربین بدون آینه میرورلس نیکون Z7

نیکون Z7 می تواند ویدیوهای 4K را با عمق رنگ 8 بیتی درون حافظه داخلی، یا با عمق رنگ 10 بیتی و پروفایل رنگی N-log از طریق درگاه HDMI ضبط کند، ضمن اینکه ورودی های مجزایی برای هدفون و میکروفون دارد. همانند مدل D850 دراینجا هم شاهد فیلمبرداری فول اچ دی با نرخ 120 فریم بر ثانیه هستیم.

دوربین بدون آینه میرورلس نیکون Z7

همان طور که انتظار می رود نیکون Z7 از سیستم بادی جدیدی به نام مانت Z بهره می برد و به لنزهای مخصوص هم نیاز دارد. البته نیکون برای هر دو مدل، مبدل مانت اف را هم عرضه می کند تا بتوانید از تمامی لنزهای نیکور کنونی استفاده کنید. در حال حاضر نیکون سه لنز از سری Z را معرفی کرده است: لنز زوم 70-24 میلیمتری f/4.0، لنز فیکس 35 میلیمتری f/1.8 و لنز فیکس 50 میلیمتری f/1.8. در سال 2019 شش عضو جدید 85، 20، 30-14، 70-24 و 200-70 میلیمتری هم به این خانواده اضافه خواهند شد.

دوربین بدون آینه میرورلس نیکون Z7

نیکون Z7 فعلاً فقط از کارت های حافظه XQD پشتیبانی می کند ولی به زودی کارت های CFexpress Type B را هم خواهد پذیرفت. ارتباط بلوتوث و وایرلس هم در این دوربین تعبیه شده، ضمن اینکه بدنه ای ضد آب از جنس آلیاژ منیزیم دارد تا حس یک دوربین گران قیمت و حرفه ای را به شما منتقل کند.

دوربین بدون آینه میرورلس نیکون Z7

دوربین نیکون Z7 قرار است در پایان ماه سپتامبر (هفته اول مهر ماه) و با قیمت پایه 3400 دلار وارد بازار شود. برای خرید این محصول همراه با لنز 70-24 میلیمتری f/4.0 باید 4000 دلار بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی