ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیکون با معرفی سوژه یاب لیزری لذت عکاسی را دوچندان کرد

چگونه می توان دوربین ها را از چیزی که هستند جذاب تر کرد؟ پاسخ نیکون به این سؤال یک سوژه یاب لیزری است که کار عکاس را برای ثبت تصویر از سوژه های متحرک آسان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

چگونه می توان دوربین ها را از چیزی که هستند جذاب تر کرد؟ پاسخ نیکون به این سؤال یک سوژه یاب لیزری است که کار عکاس را برای ثبت تصویر از سوژه های متحرک آسان تر خواهد کرد.

شرکت سازنده با معرفی سوژه یاب لیزری دوربین های سوپرزوم و لنزهای تله فوتو را مد نظر قرار داده است

شرکت نیکون امروز از محصولات مهمی مانند دوربین فول فریم بدون آینه Z7 رونمایی کرد، اما شاید یکی از جالب ترین محصولات معرفی شده، همین سوژه یاب لیزری DF-M1 باشد که با در نظر داشتن دوربین سوپرزوم P1000 و بزرگنمایی 125 برابری آن طراحی شده است. البته محصول جدید با تمام دوربین های نیکون که قابلیت نصب لوازم جانبی دارند سازگار است، اما شرکت سازنده بیشتر دوربین های سوپرزوم و لنزهای تله فوتو را مد نظر قرار داده.

طبق اظهارات کمپانی، ثبت تصاویر تله از سوژه های متحرک در اکثر مواقع کار دشواری است که حالا با سوژه یاب لیزری 175 دلاری، انجام این کار برای عکاسان راحت تر شده و دیگر نیازی به پیدا کردن سوژه با نگاه مستقیم در منظره یاب دوربین نیست.

سوژه یاب لیزریسوژه یاب لیزری

در کنار معرفی سوژه یاب لیزری، شرکت نیکون اطلاعات بیشتری هم در زمینه لنز «AF-S Nikkor 500mm f/5.6E PF VR» منتشر کرده. لنز مذکور که در مقایسه با رقبا بسیار جمع و جور است، امکان استفاده از سه پایه لنز را فراهم کرده و با سیستم فوکوس جدید، نصف مدل های قبلی وزن دارد.

محصول مورد بحث که یک لنز فول فریم است، با پوشش فلوئور در مقابل آب، چربی و گل مقاوم بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف عکاس را همراهی می کند. لازم به ذکر است که این لنز با دوربین های جدید Z6 و Z7 سازگار بوده و پس از عرضه در تاریخ 22 شهریور، قیمتی معادل 3600 دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی