ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Android Messages
تکنولوژی

تعامل با گوگل اسیستنت به قابلیت‌های Android Messages اضافه می‌شود

به گزارش برخی کاربران XDA-Developers، ظاهرا Android Messages به عنوان پیام‌‌رسان پیش‌فرض اندروید قرار است که با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت تعامل برقرار کند. این ویژگی فعلا مراحل تست را پشت سر می‌گذراند و احتمالا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

به گزارش برخی کاربران XDA-Developers، ظاهرا Android Messages به عنوان پیام‌‌رسان پیش‌فرض اندروید قرار است که با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت تعامل برقرار کند. این ویژگی فعلا مراحل تست را پشت سر می‌گذراند و احتمالا پس از مدتی به نسخه نهایی و پایدار اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

در پی کاهش استقبال کاربران از پیام‌رسان Allo، به نظر می‌رسد که گوگل کم کم می‌خواهد تمرکز خود را از این پیام‌رسان به Android Messages معطوف کند که در نسخه‌های جدید سیستم عامل از آن برای ارسال پیامک همراه با استیکر و ... استفاده می‌شود.

در شرایط حاضر Android Messages هنوز تعامل کاملی با گوگل اسیستنت ندارد و نمی‌توان در آن مثل Allo با این دستیار هوشمند به طور مستقیم گفتگو کرد. با این وجود تسترهای XDA تا کنون موفق شده‌اند که از تعامل با اسیستنت پیشبینی وضعیت آب و هوا و پیشنهاد رستوران را در محیط Android Messages دریافت کنند.

ناگفته نماند که بسیاری از خصوصیات اپلیکیشن Allo تا امروز به Android Messages منتقل شده‌اند که از میان مهم‌ترین‌های آن‌ها می‌توان به پکیج استیکرها، پاسخ‌های هوشمند و دسترسی به نسخه تحت وب اشاره کرد. اما آوردن گوگل اسیستنت به محیط این پیام‌رسان می‌تواند فاصله آن با پیام‌رسان Allo را به میزان زیادی کاهش بدهد.

Android Messages بر مبنای استاندارد RCS کار می‌کند که بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه و دیوایس‌های اندرویدی در سراسر دنیا از آن پشتیبانی به عمل می‌آورند. با این وجود، باید منتظر ماند و دید که آیا تعامل گوگل اسیستنت با این پیام‌رسان می‌تواند در نهایت می‌تواند سرنوشت بهتری از Allo را برایش رقم بزند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی