ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

پیام های دایرکت در توییتر اولویت بندی می شوند

اگر پیام‌های دایرکت زیادی در توییتر دریافت می‌کنید و فرصت جواب دادن به آن‌ها را ندارید، خوشحال باشید. توییتر به تازگی قابلیتی اضافه کرده که بتوان پیام‌های دایرکت را با استفاده از فیلتر دسته‌بندی کرد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

اگر پیام‌های دایرکت زیادی در توییتر دریافت می‌کنید و فرصت جواب دادن به آن‌ها را ندارید، خوشحال باشید. توییتر به تازگی قابلیتی اضافه کرده که بتوان پیام‌های دایرکت را با استفاده از فیلتر دسته‌بندی کرد.

احتمالا می‌دانید که پیام‌های دایرکت توییتری به دو شکل به دست کاربران می‌رسند: یا در اینباکس و یا در قالب درخواست (Request). اگر از کسی که دنبال می‌کنید پیامی به شما برسد، این پیام در قسمت اینباکس قابل مشاهده خواهد بود.

ولی اگر فرد ارسال‌کننده پیام را نشناسید، پیام او را به شکل درخواست دریافت می‌کنید. بدین صورت که باید درخواست او را قبول کنید تا قادر به ادامه گفتگو با یکدیگر باشید.

توییتر

توییتر اعلام کرده که از این پس در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید این سرویس درخواست‌های گفتگویی که به عقیده توییتر از اهمیت کمتری برخوردار هستند به طور خودکار از چشم کاربر پنهان خواهند شد.

با این فیلتر، دیگر موقع دریافت چنین پیام‌هایی نوتیفیکیشنی نخواهید دید و خود پیام‌ها را نیز نمی‌توانید در بخش Requests مشاهده کنید. هر چند در صورت غیر فعال کردن این فیلتر از تنظیمات توییتر، کلیه درخواست‌های مکالمه در دایرکت مجددا قابل مشاهده خواهند شد.

توییتر اعتقاد دارد که با این کار، مدیریت پیام‌ها در بخش Requests برای کاربرانی که فالوئرهای زیادی دارند آسان‌تر خواهد شد. هر چند به نظر می‌رسد که برای کاربرانی با فالوئر کم این خصوصیت خیلی کاربردی نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی