ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز ۹۵
تکنولوژی

ویندوز ۹۵ حالا فقط یک اپلیکیشن ساده است

ویندوز ۹۵ سیستم عاملیست که حالا به عنوان یک معیار در دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبلا دیده بودیم که سیستم عامل معروف مایکروسافت در اپل واچ، ساعت هوشمند Android Wear و ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

ویندوز ۹۵ سیستم عاملیست که حالا به عنوان یک معیار در دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبلا دیده بودیم که سیستم عامل معروف مایکروسافت در اپل واچ، ساعت هوشمند Android Wear و حتی ایکس باکس وان اجرا شده. ولی یک نفر پا را از این فراتر گذاشته و حالا ویندوز ۹۵ را تبدیل به یک نرم افزار کرده که در لینوکس، ویندوز و مک قابل اجراست.

توسعه دهنده‌ی نرم افزار اسلک یعنی فلیکس رایزبرگ به تولید این اپلیکیشن پرداخته و به علاقمندان به گذشته اجازه داده تا از نوستالژی ویندوز ۹۵ لذت ببرند. رایزبرگ سورس اصلی و نصب کننده‌ی اپلیکیشن ویندوز ۹۵ را در گیت هاب قرار داده و نرم افزار‌هایی مثل وردپد، phone dialer، مایکروسافت پینت و ماین سوییپر به راحتی در آن اجرا می‌شوند، اما متاسفانه اینترنت اکسپلورر در این اپلیکیشن قادر به فعالیت نیست.

حجم این اپلیکیشن تنها ۱۲۹ مگابایت است و می‌توانید از طریق گیت هاب آن را برای ویندوز و مک دانلود کنید. بعد از نصب و اجرا، حتی در صورتی که به طور کامل از همه‌ی امکانات اپلیکیشن ویندوز ۹۵ استفاده کنید؛ تنها ۲۰۰ مگابایت از رم سیستم را به خود اختصاص خواهد داد. منظور از استفاده‌ی کامل از این اپلیکیشن، بهره‌مندی از بازی‌ها، ابزار و نرم افزار‌های کار شده در ویندوز ۹۵ است. اگر در حین استفاده از این اپلیکیشن با مشکلی مواجه شوید، می‌توانید به سادگی از طریق همین اپلیکیشن، سیستم عامل کوچک خود را ریستارت کنید.

ویندوز ۹۵

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • digi mon
    digi mon | ۲ شهریور ۱۳۹۷

    جالبه پیشنهاد می کنم که ما با کپی کردن ویندوز 95 و تغییرات در رنگ و والپیپر ان را با نام سیستم عامل چشمه منتشر بکنیم ? ? ?

مطالب پیشنهادی