ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش آیفون X اپل
تکنولوژی

گزارش: 350 میلیون موبایل آیفون طی 12 الی 18 ماه آتی ارتقا خواهند یافت

از دو تحلیلگر وال استریت بپرسید که هم اکنون روز است یا شب و احتمالاً دو پاسخ متفاوت به شما خواهند داد. یکی از تحلیلگران موسسه New Street Reasearch به نام پیر فراگو اخیراً گفته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

از دو تحلیلگر وال استریت بپرسید که هم اکنون روز است یا شب و احتمالاً دو پاسخ متفاوت به شما خواهند داد. یکی از تحلیلگران موسسه New Street Reasearch به نام پیر فراگو اخیراً گفته بود که اپل در سال 2019 و 2020، درآمد کمتر از موبایل های آیفون را گزارش خواهد کرد. تئوری او این است که موفقیت آیفون X، بر فروش موبایل های دو سال آتی تاثیر خواهد گذاشت و به چرخه طولانی تر ارتقا موبایل از سوی مشتریان منجر خواهد شد.

اما از طرف دیگر، تحلیلگر موسسه ای به نام GBH Insight در گزارش اخیر خود می نویسد که بزودی موج عظیمی از به روزرسانی موبایل های اپل، جهان را فرا خواهد گرفت. وی عقیده دارد که طی 12 الی 18 ماه آتی، بالغ بر 350 میلیون موبایل آیفون ارتقا خواهند یافت. متخصص GBH انتظار دارد که با قیمت گذاری و قابلیت های جدید مدل های 2018، مشتریان به ارتقا مدل های فعلی خود ترغیب شوند. او اضافه می کند که آیفون های امسال «رنسانسی از رشد» را در چین رقم خواهند زد؛ بازاری که اپل با سرعت کمی در آن رشد می کند.

GBH به صورت خاص به سیاست های اپل امیدوار است و انتظار دارد که این کمپانی به هدف گذاری درآمد 50 میلیارد دلاری از سرویس ها تا سال 2020 دست یابد. در بخشی از گزارش این موسسه آمده که اپل در حال کشف راه های تازه برای کسب درآمد از 1.3 میلیارد مشتری فعلی آیفون است و این سیاست ها، پول کلانی روانه جیب ساکنین کوپرتینو خواهند کرد.

باید در نظر داشت آمار 350 میلیونی ارائه شده از سوی GBH، صرفاً به دیوایس هایی ارتباط دارد که ارتقا می یابند؛ زیرا هنوز مشتریان زیادی هستند که آخرین موبایل شان آیفون 6 یا 6 اس بوده و شدیداً منتظر خرید آیفون های بعدی اپل هستند. بنابراین با در نظرگیری مشتریانی که از پلتفرمی دیگر به آیفون سوییچ می کنند، رقم نهایی می تواند بسیار فراتر از این ها باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی