ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو R17 پرو
تکنولوژی

تلفن هوشمند اوپو R17 پرو با دو باطری و دوربین سه‌گانه معرفی شد

چندی پیش در ماه جاری، اوپو از تلفن همراه R17 به عنوان اولین تلفن همراه دارای اسنپدراگون ۶۷۰ و گوریلا گلس ۶ رونمایی کرد. روز گذشته برادر بزرگتر R17 معرفی شد. اوپو R17 پرو از نمایشگر آمولد ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

چندی پیش در ماه جاری، اوپو از تلفن همراه R17 به عنوان اولین تلفن همراه دارای اسنپدراگون ۶۷۰ و گوریلا گلس ۶ رونمایی کرد. روز گذشته برادر بزرگتر R17 معرفی شد. اوپو R17 پرو از نمایشگر آمولد ۶.۴ اینچی بهره می‌برد (نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه ۹۱.۵ درصد است) و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند که هشت هسته‌ای و دارای فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. این تلفن هوشمند پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۶ را داراست و از ۸ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره‌مند شده است.

مثل R17 نسخه‌ی پروی این تلفن هوشمند دارای بریدگی نمایشگر در قسمت بالایی نمایشگر است. در عقب گوشی شما می‌توانید سه دوربین مشاهده کنید که شامل لنزی ۲۰ مگاپیکسلی همراه با OIS، لنزی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز دوربین استریو و سه بعدیست. دوربینی که در آخر به آن اشاره کردیم برای افکت‌های واقعیت افزوده یا AR مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اوپو R17‌ پرو

گذشته از دوربین سه گانه، رنگ استفاده شده در این گوشی شما را یاد هواوی P20 پرو می‌اندازد. همچنین سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند به طور داخلی در صفحه نمایش آن کار شده. شما می‌توانید با قرار دادن انگشت خود در بخش مشخصی از این گوشی قفل تلفن خود را باز کنید.

تلفن هوشمند اوپو R17 پرو دو سلول ۱۸۵۰ میلی آمپر ساعت را داراست که برای این گوشی قدرت باطری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت را به ارمغان می‌آورد. به لطف استفاده از تکنولوژی شارژ سریع VOOC و استفاده از دو سلول مجزا، انتظار می‌رود که در عرض ۱۰ دقیقه بتوانید ۴۰ درصد شارژ را به گوشی برگردانید.

اوپو R17 پرو

قیمت و زمان عرضه‌ی R17 پرو همچنان نامعلوم به نظر می‌رسد اما بعید است شرکت سازنده‌ی این دستگاه، علاقه‌ای به بازار آمریکا داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۲ شهریور ۱۳۹۷

    نوآوری به باتری دوگانه ی این گوشی میگن،شاید بعنوان اولین گوشی با این قابلیت یه جورایی آزمون خطا باشه اما احتمال زیاد برای شارژ سریعتر کارآمد باشه در آینده،بنظر موفق میاد

مطالب پیشنهادی