ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش مسابقات اینترنشنال دوتا 2؛ تیم OG بالاخره به فینال رسید

در ادامه مسابقات اینترنشنال دوتا 2 تیم OG بالاخره توانست طلسم را بکشند و با شکست دادن تیم PSG.LGD طی یک بازی بسیار تماشایی به فینال مسابقات راه پیدا کند. PSG.LGD vs. OG تیم PSG.LGD ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

در ادامه مسابقات اینترنشنال دوتا 2 تیم OG بالاخره توانست طلسم را بکشند و با شکست دادن تیم PSG.LGD طی یک بازی بسیار تماشایی به فینال مسابقات راه پیدا کند.

PSG.LGD vs. OG

تیم PSG.LGD در مرحلهه انتخاب هیروی گیم اول OG را سورپرایز کرد و با انتخاب Uskar در ثانیه های آخر حریف خود را نگران کرد. OG در پاسخ به این کار مجبور ابود از همان آغاز بازی روی تیم حریف فشار وارد کند. ستاره تیم OG در گیم اول آفلینر آنها یعنی 7Mad بود که عملکردی عالی با هیروی Enchantress داشت.

تیم PSG.LGD که در موقععیت نه چندان جالبی قرار گرفته بود برای مقابله با Magic Damage بالای تیم حریف به آیتم Black King Bar روی آورد و در ابتدا موفق بود اما مدت زمان کاهش یافته استفاده از این آیتم بعد از هر درگیری باز هم آنها را به دردسر انداخت.

آفلینر تیم LGD یعنی Chalice هم بازی بسیار خوبی با Weaver به نمایش گذاشت ولی LGD هیچوقت در موقعیتی قرار نگرفت که از بازی خوب او برای سبقت گرفتن از حریف استفاده کند. چون بازیکنان OG در تمامی تیم فایت ها موفق می شدند حداقل یکی از بازیکنان کری تیم حریف یعنی Ame با Drow Ranger یا Sumnus با Huskar را بکشند. در نهایت OG توانست بعد از یک تیم فایت حساس گیم اول را از آن خود کند.

تیم OG در گیم دوم هم شروع خوبی داشت. Topson در 20 دقیقه اول بازی کاملا بازیکن برتر مپ بود ولی بعد از چند بار مرگ به دلیل اشتباهات تقریبا ساده آتش او هم خاموش شد. گیم دوم همه چیز در اختیار PSG.LGD بود. آنها می توانستند به سرعت در مپ جابجا شوند و با استفاده اعالی از این توانایی می توانستند بازیکنان OG را یکی پس از دیگری در دام بیندازند. در نهایت گیم دوم با درخشش Somnus و کاپیتان fy به سود PSG.LGD به پایان رسید.

در گیم سوم تیم OG موفق شد هیروی Spectre را در اختیار بازیکن کری خود یعنی Ana قرار دهد. اما تیم LGD موفق شد از اوایل بازی او را به خوبی کنترل کند. اینجا نوبت Topson بود که با عملکردی استثنایی با هیروی Arc Warden توجحه تیم چینی را به خود جلب کرده و فضای خوبی برای پیشرفت Ana فراهم کند. تیم LGD برتری خود را به خوبی حفظ کرد اما با این حال نمی توانست به دفاع OG نفوذ کند. حضور هیروی Earthshaker در دستان تایم OG تصمیم گیری را برای تیم چینی بسیار سخت کرده بود.

بالاخره تیم LGD توانست با یک درگیری عالی توسط Ame وارد بیس حریف شود و چند ساختمان را نابود کند. اما این برای آنها بسیار گران تمام شد چون تیم OG رقبای خود را از بیس و از مپ پاک کرد و فقط یکی از بازیکنان PSG.LGD پول کافی برای بای بک را داشت. به این ترتیب OG از فرصت استافده کرد و به بیس حریف یورش برد و توانست قبل از اینکه تمام هیروهای حریف زنده شوند بیس آنها را نابود کرده و با پیروزی در گیم سوم به فینال مسابقات راه یابد.

Team Liquid vs. Secret

گیم اول این مسابقات حساس در براکت پایین با Broodmother در دستان MATUMBAMAN شآغاز شد. تیم Liquid توانست در 30 دقیقه اول بازی به خوبی از تیم Secret پیشی بگیرد و روی آنها فشار بیاورد. اما تیم Secret در یک تیم فایت با همکاری استثنایی و بازی بسیار خوب توانست تمام هیروهای Liquid را بکشد و پس از آن روشان را هم بکشد. این همه چیز را تا حدودی برابر کرد. اما تیم Liquid به آنها اجازه نداد از این نقطه جلوتر بروند.

در ادامه کاپیتان Puppey هم سعی کرد با یکی از هیروهای تخصصی خود یعنی Chen به تنهایی بازی را به سمت تیم خود برگرداند ولی تیم Liquid با تجربه و بازی عالی همه تلاش های تیم Secret را خنثی کرد و موفق شد گیم اول را پس از 51 دقیقه از آن خود کند.

مرحله انتخاب هیرو در گیم دوم عرق سردی روی پیشانی یاران Secret نشاند. تیم Liquid با Broodmother در اختیار MATUMBAMAN و Invoker معروف در دستان Miracle وارد میدان شد. تیم Secret تلاش کرد با انتخاب Monkey King  انتخاب تیم Liquid را خنثی کند ولی کاپیتان Kuroky و یارانش با بازی بسیار حساب شده و دقیق خود تمام نقشه های Secret را نابود کرد و گیم دوم را به سادگی از آن خود کرد.

مسابقات دوتا 2 اینترنشنال
کاپیتان Puppey نتوانست در لحظه آخر به تیم خود کمک کند

با مشخص شدن فینالیست اول مسابقات چشم همه به براکت پایین است. باید منتظر ماند و دید آیا EG می تواند بازی خوب خود را ادامه دهد و با شکست دادن دو تیم بسیار قدرتمند Liquid و PSG.LGD خود را به فینال برساند یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی