پردرآمدترین بازیگران سینما در سال ۲۰۱۸: جرج کلونی در صدر بدون بازی در فیلم

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال ۲۰۱۸: جرج کلونی در صدر بدون بازی در فیلم

نفر اول پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۱۸ دو سال است در هیچ فیلمی بازی نکرده اما صدر فهرست پردرآمدترین بازیگران سینما در یک سال اخیر را در اختیار دارد. اخیراً مجله فوربس مانند هر سال فهرست ۱۰ بازیگر پردرآمد سال را منتشر کرد و جرج کلونی به شیوه ای جالب توانست در صدر این فهرست قرار بگیرد. مارک والبرگ در سال گذشته با ۶۸ میلیون دلار درآمد توانسته بود با اختلافی اندک نفر دوم یعنی دواین راک جانسون را با ۶۵ میلیون دلار دستمزد به رتبه دوم فرستاده و خود در صدر جدول قرار بگیرد. اما امسال خبری از والبرگ در میان ۱۰ نفر اول نیز دیده نمی شود و جانسون نیز دستمزد خود بدون محاسبه مالیات را نسبت به سال گذشته دو برابر کرده است.

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال 2018

مجله فوربس فهرستی با عنوان سلبریتی ۱۰۰ تهیه کرده که در آن پردرآمدترین سلبریتی ها جای داده شده اند و این فهرست از سال ۱۹۹۹ تاکنون هر ساله منتشر شده است. در این فهرست به میزان درآمد سلبریتی ها در یک سال گذشته و منبع آن اشاره می شود. این سلبریتی ها می توانند در هر حوزه ای فعال باشند؛ از بازیگران گرفته تا ورزشکاران. جایگاه اول این فهرست در سال ۲۰۱۸ به بوکسور مشهور این روزهای دنیای ورزش یعنی فلوید می ودر تعلق دارد که برای مبارزه بزرگ خود با کانر مک گرگور توانست دستمزد نجومی ۲۷۵ میلیون دلار را دریافت کند.

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال 2018

تنها دو بازیگر در میان ۱۰ نفر اول این فهرست قرار دارند که جرج کلونی رتبه دوم و دواین راک جانسون نیز رتبه پنجم را به خود اختصاص داده اند. کایلی جنر نیز رتبه سوم، جودی شیندلین رتبه چهارم، گروه های موسیقی U2  و Coldplay  رتبه های ششم و هفتم، لیونل مسی رتبه هشتم، اد شیران رتبه نهم و کریستیانو رونالدو نیز رتبه دهم را به خود اختصاص داده اند. جرج کلونی در رده بندی سال گذشته در میان ۱۰ نفر اول فهرست جایی نداشت زیرا از سال ۲۰۱۶ و بازی در فیلم «هیولای پول» (Money Monster) در هیچ فیلم دیگری بازی نکرده بود. اما وی بین اول ژوئن ۲۰۱۷ تا همین تاریخ در سال ۲۰۱۸ و پیش از کسر مالیات بیش از ۲۳۹ میلیون دلار درآمد داشته است.

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال 2018

سهم زیادی از این درآمد مربوط به کمپانی تولید مشروبات الکلی است. کمپانی کاسامیگوس قراردادی به ارزش کنونی ۷۰۰ میلیون دلار با یک غول بریتانیایی حوزه مشروبات الکلی بسته و قرار است در یک دهه آینده ۳۰۰ میلیون دیگر نیز به آن اضافه شود. جرج کلونی همراه با دو شریکش سهامی یکسان در این کمپانی دارند و بدین ترتیب از قرارداد اخیر مبلغ گزاف ۲۳۳ میلیون دلار به او می رسد و ۶ میلیون دلار دیگر نیز از ناحیه تبلیغات و فیلم های دیگر به این مبلغ اضافه شده و او را به پردآمدترین بازیگر یک سال اخیر تبدیل می کند. دواین جانسون را اختلافی زیاد و ۱۲۴ میلیون دلار درآمد در رتبه دوم پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار می گیرد.

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال 2018

البته وی توانسته اسم خود را به عنوان بازیگری که بیشترین درآمد سالانه را از ناحیه بازی در فیلم در تاریخ سینما بدست آورده ثبت نماید. رابرت داونی جونیور با ۸۱ میلیون دلار، کریس همسوورث با ۶۴.۵ میلیون دلار، جکی چان با ۴۵.۵ میلیون دلار، ویل اسمیت با ۴۲ میلیون دلار، آکشای کومار، ستاره بالیوود با ۴۰.۵ میلیون دلار، آدام سندلر با ۳۹.۵ میلیون دلار، سلمان خان با ۳۸.۵ میلیون دلار و کریس ایوانز با ۳۴ میلیون دلار رتبه های سوم تا دهم پردآمدترین بازیگران سینما را به خود اختصاص داده اند.

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال 2018

از آنجایی که کلونی قصد دارد به عنوان بازیگر و کارگردان در مینی سریال Catch-22 نیز حضور داشته باشد و اخیراً نیز برای کارگردانی تریلر علمی تخیلی Echo قرارداد امضا کرده است، می توان انتظار داشت که در سال آینده نیز رتبه بالایی در فهرست پردرآمدترین بازیگران سینما در مجله فوربس داشته باشد. جالب این که کلونی در حالی که در دو سال اخیر در هیچ فیلمی بازی نکرده اما توانسته عنوان پردآمدترین بازیگر سینما در یک سال اخیر را به خود اختصاص دهد. از آن جالب تر این که کلونی تنها ۶۰۰.۰۰۰ دلار  در کمپانی مذکور سرمایه گذاری کرده بود و اکنون در یک سال تنها ۲۳۳ میلیون دلار سود به وی پرداخت شده است.

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال 2018

دواین راک جانسون نیز سهم قابل توجهی از درآمد یک سال گذشته خود را از طریق تبلیغات در رسانه های اجتماعی دریافت کرده و اگر کمپانی مشروبات الکلی کلونی نبود وی در سه سال اخیر دو بار در صدر این فهرست قرار می گرفت. او در سال ۲۰۱۶ رتبه اول پردرآمدترین بازیگر سال را به خود اختصاص داد اما سال ۲۰۱۷ این رتبه را به مارک والبرگ واگذار کرد و خود در رتبه دوم قرار گرفت. با توجه به حضور دواین جانسون در پروژه های سینمایی متعدد در سال های آینده، می توان از همین حالا گفت که او دستکم برای چند سال آینده در رتبه های بالای پردرآمدترین بازیگران مجله فوربس جایی ثابت خواهد داشت.

درآمد قابل توجه و باورنکردنی دواین «راک» جانسون از دنیای بازیگری در سال ۲۰۱۸

بازیگرانی که فیلم هایشان بیشترین فروش را در سال ۲۰۱۷ داشتند

۱۰ چهره سرشناسی که علی رغم درآمد فراوان، هنگام مرگ آه در بساط نداشتند

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود