ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل ۳ ایکس ال
تکنولوژی

مقایسه تصاویر ثبت شده با پیکسل ۳ اکس ال، گلکسی نوت ۹ و پی ۲۰ پرو

به نظر می‌رسد روسیه در جواب تحریم‌های یک جانبه‌ی آمریکا روش غیر معمولی را اتخاذ کرده که افشای اطلاعات اطلاعات پیکسل ۳ اکس ال و حتی به فروش گذاشتن این گوشی یکی از موارد آن ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

به نظر می‌رسد روسیه در جواب تحریم‌های یک جانبه‌ی آمریکا روش غیر معمولی را اتخاذ کرده که افشای اطلاعات اطلاعات پیکسل ۳ اکس ال و حتی به فروش گذاشتن این گوشی یکی از موارد آن است. البته این جمله شاید کمی اغراق انگیز باشد اما، اما دقیقا همان لحظه که گمان می‌کنیم بعید است اطلاعات بیشتری از پیکسل به دست بیاوریم، بلاگر‌های روسی دست به کار شده و خلافش را به ما ثابت می‌کنند.

این بار آنها پارا فراتر گذاشته و جعبه گشایی استودیویی، نقد تصویری و حتی روش‌‌های کار با رابط کاربری را منتشر کرده اند. این وبسایت مشهور روسی که بابت درز اطلاعات یکی دو دستگاه دیگر هم معروف شده بود، حتی به مقایسه‌ی کامل کیفیت دوربین پیکسل ۳ اکس ال با دو دستگاه قدرتمند اندرویدی دیگر پرداخته است.

این مقایسه بین دوربین های پیکسل ۳ اکس ال، هواوی پی ۲۰ و آخرین پرچمدار شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۹ انجام شده. البته گوشی پیکسل مورد استفاده در این مقایسه نسخه‌ی پیش تولید محسوب می‌شود، چرا که هیچ عددی مربوط به SKU روی جعبه‌ی آن وجود نداشت با این وجود نرم افزار Google Camera آخرین نسخه‌ی موجود آن است و دستگاه از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند. بنابراین عکس‌ها تا حد بسیار زیادی نزدیک به دوربین پیکسل ۳ اکس ال در هنگام عرضه خواهد بود.

در این عکس‌ها قدرت فوق العاده‌ی دوربین پیکسل در تشخیص فاصله‌ کاملا مشخص است. رنگ‌های فوق العاده، تصاویر شفاف و فوق العاده و به طور کلی قدرت عکس برداری بی نظیر همه‌ی چیزیست که می‌توان از پیکسل انتظار داشت. همه‌ی عکس‌ها در حالت اتوماتیک همراه با HDR پلاس که باعث اتفاقات اعجاب انگیز در دوربین‌های گوگل می‌شود، گرفته شده. البته فعلا برای قضاوت درباره‌ی کیفیت دوربین پیکسل ۳ اکس ال زود است چرا که ممکن است در ادامه دچار تغییرات دیگری شود. در ادامه می‌توانید عکس‌های مختلف ثبت شده توسط سه گوشی گلکسی نوت ۹، گوگل پیکسل ۳ اکس ال و هواوی پی ۲۰ را مشاهده کنید.

Note 9
P20
Pixel 3 XL
Note 9
P20
Pixel 3 XL
Note 9
P20
Pixel 3 XL
Note 9
P20
Pixel 3 XL
Note 9
P20
 پیکسل ۳ اکس ال
Pixel 3 XL
Note 9
P20
 پیکسل ۳ اکس ال
Pixel 3 XL
Note 9
P20

 

 پیکسل ۳ اکس ال
Pixel 3 XL
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shs77
    shs77 | ۳ شهریور ۱۳۹۷

    عکس های پیکسل 3 XL فوق‌العاده هستن! داینامیک رنج عکس ها بی نظیره واقعا

مطالب پیشنهادی