ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیریت تصاویر
نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: ۶ اپلیکیشن برتر برای مدیریت تصاویر

تعداد عکس‌های موجود در تلفن هوشمند شما به طور روزانه افزایش می‌یابد. این اتفاق می‌تواند به خاطر جمع شدن عکس‌های زیادی باشد که دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی مختلف ارسال می‌کنند یا حتی عکس‌هایی که در ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

تعداد عکس‌های موجود در تلفن هوشمند شما به طور روزانه افزایش می‌یابد. این اتفاق می‌تواند به خاطر جمع شدن عکس‌های زیادی باشد که دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی مختلف ارسال می‌کنند یا حتی عکس‌هایی که در صفحات وب روی آن‌ها کلیک می‌کنید تا دانلود شوند. همچنین اگر علاقمند به گرفتن اسکرین‌ شات‌ باشید تعداد عکس‌های ذخیره شده در گوشی شما روز به روز افزایش پیدا می‌کنند و حجم بسیار زیادی از حافظه‌ی تلفن هوشمندتان را به خود اختصاص می‌دهند.

مدیریت هزاران تصویر به هیچ عنوان ساده نیست و در رابطه با این امر، احتمالا کمک گرفتن از نرم افزار‌ها راه حل بهتری باشد. خوشبختانه اپلیکیشن های مدیریت تصاویر کم نیستند و در این مطلب به معرفی ۶ اپلیکیشن برتر برای مدیریت تصاویر خواهیم پرداخت. با استفاده از این نرم افزار‌ها می‌توانید به راحتی به مدیریت تصاویر خود بپردازید. این مطلب را از دست ندهید.

۱. A+ Gallery

مدیریت تصاویر

اولین انتخاب ما A+ Gallery خواهد بود. نرم افزاری رایگان که به شما اجازه‌ی همگام سازی چندین منبع روی یک پلتفرم را فراهم می‌کند. این نرم افزار با سرویس‌های ابری دراپ باکس، فیسبوک و آمازون کاملا هماهنگ است. وقتی وارد یکی از اکانت‌های خود می‌شوید، A+ Gallery نرم افزار مدیریت تصاویر داخلی تلفن همراهتان را با فایل‌های تصویری که در فضاهای ابری دیگر آپلود می‌کنید همگام سازی خواهد کرد.

علاوه بر این اپلیکیشن A+ Gallery ویژگی‌های جالب بسیار زیاد دیگری هم ارائه می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها امکان قرار دادن رمز عبور برای برخی از عکس‌ها و فایل‌هاست. همچنین ویژگی‌ دیگری به نام Places این امکان را فراهم می‌سازد که بتوانید عکس‌ها را با استفاده از نقشه‌ی زمین و با توجه به اینکه عکس مذکور را کجا گرفته‌اید مشاهده کنید. اپلیکیشن A+ Gallery‌ با توجه به نقشه‌ی یاد شده، حتی می‌تواند مقدار فاصله‌ی سفر‌هایتان را نیز مشخص می‌کند.

اپلیکیشن شماره‌ی یک این لیست، به شما اجازه می‌دهد تا با اعمال فیلتر‌های جذابی به جست و جوی عکس‌های داخل گالری‌تان بپردازید. این فیلتر‌ها می‌توانند بر مبنای رنگ، داده‌ها و مکان باشند.

A+ Gallery

A+ Gallery

سازنده: AtomicAdd Team قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵.۴ مگابایت زبان:

۲. Curator

مدیریت تصاویر

اپلیکیشن Curator در زمینه‌ی تگ گذاری روی عکس‌ها شبیه گوگل فوتوز عمل می‌کند اما تفاوت در اینجاست که این نرم افزار همه‌ی کار‌ها را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت انجام خواهد داد. این نرم افزار مدیریت تصاویر تنها به یک دسترسی نیاز دارد و آن هم امکان استفاده‌ از حافظه‌ی داخلی تلفن همراه شماست.

این اپ تقریبا توانایی تشخیص اکثر صحنه را دارد و می‌تواند تصاویری از حیوانات، آسمان، ساختمان‌ها، سلفی‌ها و بسیاری دیگر را شناسایی کند. مثل گوگل فوتوز می‌توانید از بین تصاویر ذخیره‌ شده در این اپلیکیشن صرفا با تایپ کردن کلمات کلیدی مد نظر خود به دنبال عکس‌های مد نظر بگردید.

اپلیکیشن مدیریت تصاویر Curator به زودی به قابلیت تشخیص چهره‌ی افراد مختلف نیز مجهز خواهد شد که آن را بیش از پیش به عنوان جانشینی مناسب برای گوگل فوتوز تبدیل خواهد کرد. این اپلیکیشن رایگان بوده و همه‌ی ویژگی‌هایش به صورت کامل در اختیار قرار خواهد گرفت.

Curator

Curator

سازنده: Curator & Co Ltd قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: مگابایت زبان:

۳. Zyl

مدیریت تصاویر

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای مرتب سازی و مدیریت تصاویر در تلفن‌های هوشمند، Zyl نام دارد. بر خلاف مورد قبلی یعنی Curator این اپلیکیشن طوری طراحی شده که بتوانید با استفاده از آن، در لحظه آلبوم‌های تصاویر مختلفی را ایجاد کنید. علاوه بر این امکان اشتراک گذاری آلبوم‌ها با دیگر کاربران این اپلیکیشن به راحتی امکان پذیر است.

به عنوان مثال فرض کنید از سفر برگشته باشید. با استفاده از Zyl می‌توانید به راحتی عکس‌ها و ویدیو‌های گرفته شده‌ی خود را به یک فولدر انتقال دهید و آن را با دیگر همراهانتان به اشتراک بگذارید. اپ Zyl روش‌های دیگری هم برای مرتب سازی در اختیار دارد. سیستم هوش مصنوعی این نرم افزار به راحتی عکس‌های تکراری را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید به راحتی و صرفا با زدن یک دکمه، آن‌ها را حذف کنید.

Photo gallery-Zyl

Photo gallery-Zyl

سازنده: Zyl قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۵ مگابایت زبان:

۴. Gallery

مدیریت تصاویر

همانطور که این اپلیکیشن به سادگی گالری نام دارد، استفاده و محیط کاربری این اپلیکیشن هم بسیار ساده است. این اپلیکیشن هدف اصلی‌اش ارائه‌ی مجموعه‌ی تصاویر به صورت جذاب و با ظاهری گیراست. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌های بند انگشتی که معرف هرکدام از آلبوم‌ها هستند را به نحوی اصلاح کنید که معرف تصاویر داخلی آلبوم‌ها باشند.

این اپلیکیشن از ویژگی Smart Mode پشتیبانی می‌کند که به صورت پیش‌ فرض غیر فعال است و بدون آن محیط اپلیکیشن گالری شبیه به نرم افزار‌های عادی مدیریت تصاویر به نظر خواهد رسید. وقتی این ویژگی فعال باشد، همه‌ی عکس‌ها را مشاهده نخواهید کرد. این اپلیکیشن به طور خودکار تشخیص می‌دهد که کدام عکس‌ها از کیفیت پایینی برخوردارند و آن‌ها را به نمایش نخواهد گذاشت. این ویژگی همچنین در صفحه‌ی اصلی گالری به نمایش عکس‌های مهم می‌پردازد و دیگر عکس‌ها را با اندازه‌ای کوچکتر در اطراف عکسی که به نظر اپلیکیشن اهمیت بیشتری دارد نمایش خواهد داد.

Gallery

Gallery

سازنده: Flayvr Media قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۶ مگابایت زبان:

۵. Google Files Go

مدیریت تصاویر

اپلیکیشن Files Go که کاریست از تیم گوگل، بهترین کاربردش از بین بردن تصاویر و فایل‌های اضافی و آزاردهنده است. این اپلیکیشن با همین هدف ارائه شده و اصلی ترین کاربردش در زمینه‌ی خالی کردن حافظه‌ی اشغال شده توسط فایل‌های غیر ضروریست. اما چرا این اپلیکیشن را در لیست برترین اپلیکیشن‌های مدیریت تصاویر آورده‌ایم؟ به خاطر ویژگی‌های کاربردی‌اش.

این نرم افزار به شما مجموعه‌ای از عکس‌ها و فایل‌های ویدیویی را نمایش خواهد داد که از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان تکراری هستند و نیازی به حضورشان نیست و صرفا بخشی از حافظه‌ی تلفن همراهتان را اشغال کرده‌اند. گذشته از این، شما با استفاده از این اپ می‌توانید تعداد زیادی از عکس‌ها را بدون استفاده از اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید.

Files Go by Google: Free up space on your phone

Files Go by Google: Free up space on your phone

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۸.۵ مگابایت زبان:

۶. Slidebox

مدیریت تصاویر

اپلیکیشن Slidebox به نظر می‌رسد هدف اصلی‌اش به ارمغان آوردن نظافت برای آلبوم‌های تصاویر و عکس‌هاست. در این نرم افزار می‌توان با استفاده از متد‌های لمسی متفاوت نسبت به مدیریت تصاویر اقدام کنید.

این کار به سادگی انجام می‌پذیرد. وقتی شما با استفاده از این اپ در حال تماشای یکی از تصاویر هستید، می‌توانید صفحه را به سمت چپ بکشید تا عکس بعدی را مشاهده کنید یا با کشیدن صفحه به سمت راست عکس قبلی را ببینید. همچنین اگر تصویر را به سمت پایین بکشید، می‌توانید عکس مورد نظر خود را به یکی از آلبوم‌هایتان منتقل کنید و یا اگر تصویری که مشاهده می‌کنید را دوست نداشتید، می‌توانید به راحتی با کشیدن صفحه به سمت بالا آن را به سطل زباله بفرستید.

لازم به ذکر است که ویژگی‌های گفته شده در بالا را می‌توانید در همه‌ی فولدر‌هایی که حاوی فایل‌های صوتی و تصویری هستند انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از Slidebox به فولدر واتسپ یا دانلود‌ها بروید و با استفاده از همین ویژگی‌ها به مدیریت فایل‌های صوتی و تصویری درون تلفن‌ همراهتان بپردازید.

Slidebox - Photo Organizer

Slidebox - Photo Organizer

سازنده: Slidebox LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲.۸ مگابایت زبان:

پیشنهاد ویژه: Google Photos

مدیریت تصاویر

در حین معرفی ۶ اپلیکیشن گاهی به نام گوگل فوتوز اشاره کردیم و یقینا اصلی ترین پیشنهاد ما هم همین اپلیکیشن خواهد بود. این نرم افزار کاربردی تقریبا به همه‌ی نیاز‌های موجود برای مدیریت تصاویر یک کاربر پاسخ خواهد داد و تنها کاری که باید بکنید، ثبت نام و گشت و گذار بین فایل‌های تصویریست.

بزرگترین مزیت این اپلیکیشن امکان آپلود نامحدود عکس‌ها و فایل‌های ویدیویی به شمار می‌رود که کمترین کاهش کیفیت در آن‌ها را ایجاد خواهد کرد. بعد از انجام این کار، شما می‌توانید به راحتی با جست و جوی کلمات کلیدی که در عکس‌ها مشاهده می‌شود، تصاویر مورد نظر خود را پیدا کنید. علاوه بر این، این اپلیکیشن ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بهترین بهره‌مندی از این اپ را داشته باشید.

Google Photos

Google Photos

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۴۲ مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی