ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۲ هیروی جدید برای بازی DOTA 2 معرفی شدند [تماشا کنید]

کمپانی والو ۲ هیرو جدید را برای بازی DOTA 2 معرفی کرده است. این قهرمان‌های تازه Mars و Grimstroke نام دارند و جدا از Mars که در اواخر سال 2018 در دسترس قرار خواهد گرفت، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

کمپانی والو ۲ هیرو جدید را برای بازی DOTA 2 معرفی کرده است. این قهرمان‌های تازه Mars و Grimstroke نام دارند و جدا از Mars که در اواخر سال 2018 در دسترس قرار خواهد گرفت، می‌توانید از همین امروز با Grimstroke بازی کنید.

توانایی‌های این قهرمان در سایت رسمی DOTA 2 این‌گونه توصیف شده است:

DOTA 2

  • Stroke of Fate: با استفاده از این توانایی،‌ Grimstroke بخشی از زمین را به ماده‌ای آلوده کرده که به دشمنانی که در آن بخش حرکت می‌کنند، ضربه می‌زند.
  • Phantom’s Embrace: با استفاده از این توانایی،‌ Grimstroke روحی را به سمت دشمنان خود می فرستد که باعث کم شدن نوار سلامتی آن‌ها خواهد شد.
  • Ink Swell: در صورت استفاده از این مهارت،‌ دشمنان نزدیک به Grimstroke برای مدتی گیج شده و جدا از آن دو دشمن به یکدیگر متصل خواهند شد. نکته جالب اینجا است که اگر به یکی از دشمنان آسیبی برسانید، دیگری هم به همان میزان آسیب خواهد خورد.
  • Soul bind:‌ در این حالت هم دو دشمن به یکدیگر وصل می‌شوند و آسیب رساندن به یکی از آن‌ها باعث آسیب دیدن دیگری هم خواهد شد.

جدا از این دو قهرمان،‌ در روز پایانی مسابقات The International 8 بازی دوتا ۲،‌تیم OG در ادامه یک تورنمنت استثنایی در برابر تیم قدرتمند PSG.LGD قرار گرفت و توانست این تیم را در یک مجموعه بازی 5 تایی که بیش از 6 ساعت به طول انجامید، شکست داده و جایزه 11 میلیون دلاری مسابقات را کسب کند.

در نهایت می‌توانید تریلر مربوط به معرفی این دو قهرمان را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی