ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران برای مشاهده‌ی مشت زنی یوتوبر‌ ها به توییچ هجوم بردند

دو یوتوبر معروف بالاخره بعد از چند ماه رجزخوانی به مصاف هم رفتند تا در نبردی تن به تن مقابل یکدیگر قرار بگیرند. کاربران یوتوب باید برای مشاهده‌ی این مبارزه ۱۰ دلار هزینه می‌کردند تا ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

دو یوتوبر معروف بالاخره بعد از چند ماه رجزخوانی به مصاف هم رفتند تا در نبردی تن به تن مقابل یکدیگر قرار بگیرند. کاربران یوتوب باید برای مشاهده‌ی این مبارزه ۱۰ دلار هزینه می‌کردند تا بتوانند به تماشای ویدیوی استریم زنده‌ مشت زنی یوتوبر‌ ها بنشینند اما به نظر می‌رسد برخی طرفداران موفق شدند راه کم هزینه‌تری برای مشاهده‌ی این مبارزه پیدا کنند.

چند ماه پیش «لوگان پل» یکی از ویدیوبلاگر‌های معروف، ویدیویی در یوتوب به اشتراک گذاشت که اعتراض همه جهانیان را در پی داشت. در این تصاویر وی با یک جسد در جنگل خودکشی ژاپن شوخی می‌کند که انتشار این محتوا‌ی جنجالی، خشم کاربران آنلاین را برمی‌انگیزد و انتقادات بی‌شماری نصیبش می‌کند.

کار حتی به جایی رسید که بسیاری از کاربران، طوماری برای تحریم کانال‌های یوتوب وی و برادرش امضا کردند اما مدیر عامل یوتوب اخراج از لوگان پل حمایت نکرد. پس از آن لوگان پل سعی کرده به وسیله‌ی ترتیب دادن یک مسابقه مشت زنی با KSI که از یوتوبر‌های معروف به شمار می‌رود، دوباره توجه کاربران را به خود جلب کند.

گزارش شده کاربران زیادی موفق شد‌ه‌اند که به ویدیو زنده‌ی این مسابقه دسترسی پیدا کنند و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای مثال ۷۰ هزار نفر به تماشای ویدیوی غیر رسمی کاربری در پریسکوپ توییتر نشسته بودند که آنقدر هم پلتفرم ویدیویی محبوبی نیست.

پلتفرم توییچ به عنوان بزرگترین سرویس استریم بازى هاى ویدیویى به مقصد بسیاری از طرفدارانی تبدیل شده که قصد داشتند این مسابقه را به صورت زنده مشاهده کنند. حال گزارش شده که در مواقعی بیش از یک میلیون کاربر به تماشای این نبرد در کانال‌های مختلف توییچ پرداخته‌اند.

جالب اینجاست که بزرگترین استریم این مسابقه در پلتفرم توییچ ۴۰۰ هزار نفر بیننده داشته اما کاربران زیادی به تماشای این نبرد در کانال‌های دیگر این پلتفرم پرداخته‌‌اند که جمع آنها رقم یک میلیون را به راحتی رد می‌کند.

این در حالی است که استریم رسمی و زنده‌ی مشت زنی در یوتوب تنها ۷۷۳ هزار تماشاگر داشته که بسیار کمتر از توییچ بوده است. جالب اینجاست که پیشتر این نبرد، بزرگترین رویداد یوتوب لقب گرفته بود اما با این وجود هم نتوانست حتی یک میلیون تماشاگر را به خود جلب کند.

البته مسئولین توییچ درباره‌ این اتفاق خاطر نشان کرده‌اند که کاربران این پلتفرم حق استریم محتوایی که مالکش نیستند را ندارند و اگر کسی این تخلف را انجام دهد، مجازات نقض قانون کپی رایت برایش در نظر گرفته خواهد شد. به همین دلیل است که توییچ اعلام کرده تخلفات گزارش شده درباره‌ی رویداد مشت زنی یوتوبر‌ ها را جدی‌تر از همیشه دنبال خواهد کرد.

 

تماشا کنید: ترک‌ها در اعتراض به تحریم‌ آمریکا آیفون‌هایشان را شکستند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kevin
    kevin | ۴ شهریور ۱۳۹۷

    دیروز یه عکسی منتشر شده بود که خود اسفِ توییچ هم دارن استریمِ غیر قانونی میبینن

مطالب پیشنهادی