ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی رسمی از موبایل های خانواده گوگل پیکسل 3 مشخص شد

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ و به نقل از منابع موثق، اسمارت فون های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس روز نهم اکتبر (17 مهرماه) طی مراسمی در شهر نیویورک به صورت رسمی رونمایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ و به نقل از منابع موثق، اسمارت فون های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس روز نهم اکتبر (17 مهرماه) طی مراسمی در شهر نیویورک به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی گوگل به تایید نرسیده، اما با توجه به پیشینه بلومبرگ و منابع آن، می توان این خبر را موثق در نظر گرفت.

نهم اکتبر امسال سه شنبه خواهد بود و مراسم گوگل، حدوداً دو هفته بعد از زمانی برگزاری می شود که اپل آیفون های جدیدش را روانه بازار می کند. علی رغم آیفون های 2018 اپل که اطلاعات چندانی درباره آنها منتشر می شود، گوگل پیکسل 3 اکس ال از اخبار افشایی در امان نبوده و طی هفته های اخیر، شاهد تصاویر و اطلاعاتی بوده ایم که همگی توسط منابعی در اروپای شرقی منتشر شده اند.

این اخبار افشایی، تصاویری از تمام زوایا، مشخصات کامل سخت افزاری و محتویات داخل جعبه پیکسل 3 اکس ال را برایمان نمایان کرده اند و حتی در موردی عجیب، ماه ها پیش از رونمایی و عرضه رسمی شاهد انتشار نقدی از پیکسل 3 اکس ال در یکی از وب سایت روسی زبان بودیم.

با استناد به هرآنچه تا امروز لو رفته، پیکسل 3 اکس ال قرار است به نمایشگر عظیم الجثه 6.7 اینچی از نوع OLED مجهز باشد که بریدگی کوچکی در بخش بالایی خود دارد. این موبایل قرار است موفقیت های پیکسل 2 را از نظر تصویربرداری ادامه دهد اما باز هم میزبان تنها یک سنسور تصویربرداری در پشت خواهد بود. و ضمناً نیازی به اشاره نیست که اندروید 9 پای هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ggame
    Ggame | ۵ شهریور ۱۳۹۷

    گوشیه خوبیه ولی پول از کجا بیاریم

  • mojtaba zakizadeh
    mojtaba zakizadeh | ۵ شهریور ۱۳۹۷

    روسی ها که جلوتر رونمایی کردن ... UI جدید هم خیلی خوب شده بنظرم

مطالب پیشنهادی