ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خدمات رایگان شاتل موبایل
تکنولوژی

شاتل موبایل در تولدش به کاربران خدمات رایگان هدیه می‌دهد

شاتل موبایل به مناسبت نخستین سالروز تولد این اپراتور سراسری تلفن همراه کشور، یکشنبه 11 شهریور، 7 گیگابایت اینترنت همراه 3G و 4G، مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی به مشترکین خود هدیه می‌دهد. روابط ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

شاتل موبایل به مناسبت نخستین سالروز تولد این اپراتور سراسری تلفن همراه کشور، یکشنبه 11 شهریور، 7 گیگابایت اینترنت همراه 3G و 4G، مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی به مشترکین خود هدیه می‌دهد.

روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرد که در این طرح مشترکین قبلی و جدید شاتل موبایل که تا پیش از این تاریخ، سیم‌کارت خود را فعال و نخستین تماس را برقرار کرده باشند، در یازدهم شهریورماه سال جاری، 7 گیگابایت اینترنت همراه، هزار دقیقه مکالمه و هزار عدد پیامک شاتل موبایلی هدیه می‌گیرند.

خدمات رایگان شاتل موبایل

به این ترتیب استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت 3G و 4G، مکالمه و پیامک روی سیم کارت‌های این اپراتور سراسری تلفن همراه در یازدهم شهریور ماه برای تمامی مشترکین رایگان خواهد بود.

گفتنی است، شاتل موبایل همچنین در طرح ویژه عید فطر نیز، 14 گیگابایت اینترنت همراه 3G و 4G در طی تعطیلات دو روزه این عید سعید به مشترکین خود هدیه داده بود.

شاتل اپراتور نوپای کشور در تمامی مراسم‌ها و مناسبت‌ها خدمات ویژه‌ای به کاربران خود اراده می‌کند تا بتواند حداکثر رضایت مشترکین خود را جلب کند. این اپراتور پیش از این با همکاری چندین سایت نمایش فیلم و پخش موسیقی، دسترسی رایگان کاربران خود را به محصولات فرهنگی آنها امکان پذیر کرده بود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدایا، طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم کارت شاتل با پیش شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور  مراجعه و یا با شماره 09981000000 تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Masoud Khodadadi
    Masoud Khodadadi | ۵ شهریور ۱۳۹۷

    دیجیاتو اپت خیلی باحال شده دمتون گرم

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۵ شهریور ۱۳۹۷

    توی نسخه ی جدید « دیجیاتو » یه باگی وجود داره به این صورت که : وقتی نظر میدی ، تا وقتی که پیام « نظر شما ثبت شد ، پس از تایید ... » نشون داده نشه ، نه میشه مقاله ی دیگه ای رو باز کرد نه حتی وارد تنظیمات شد !!
    این پیام توی نسخه قبلی بلافاصه بعد از کامنت گذاشتن میومد اما اینجا بیست ثانیه حدودا طول میکشه تا بیاد :(

مطالب پیشنهادی