ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جشنواره تابستانی افرانت
تکنولوژی

جشنواره فروش تابستانی افرانت آغاز شد: 10 درصد تخفیف ویژه فروش خدمات افرانت

جشنواره تابستانی افرانت آغاز شده و این شرکت تا پایان تابستان خدمات سرور ابری، پهنای باند اختصاصی و پهنای باند سازمانی، خود را با 10 % تخفیف ارائه می دهد. متقاضیان این نوع خدمات می‌توانند ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۵

جشنواره تابستانی افرانت آغاز شده و این شرکت تا پایان تابستان خدمات سرور ابری، پهنای باند اختصاصی و پهنای باند سازمانی، خود را با 10 % تخفیف ارائه می دهد. متقاضیان این نوع خدمات می‌توانند ضمن خرید این سرویس در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنلاین، از خدمات راه اندازی، ارتقاء سریع و خودکار، سرویس با پایداری 9/99 % ، امکان استفاده از هاردهای SSD و HDD و نصب آنلاین سیستم عامل برروی سرویس های خود بهره مند شوند.

این روزها بسیاری از شرکت ها و استارتاپ های نوپا نیازمند پردازش داده ها هستند، امری که تهیه زیر ساخت های آن هزینه های کلانی را در پی دارد و لذا آنها به سراغ سرویس های رایانش ابری رفته و سعی می کنند از فعالان در این عرصه کمک بگیرند.

لازم به ذکر است، مشترکانی که در طول جشنواره فروش تابستانی به خانواده بزرگ افرانت می پیوندند، می توانند از خدمات پهنای باند سازمانی افرانت ( بین ساعات ٧ الی ١٩) و خدمات پهنای باند اختصاصی24 ساعته با پایداری بالا و امکان ترکیب این دو سرویس با یکدیگر و همچنین دریافت IP، تجهیزات مورد نیاز و نصب و راه اندازی رایگان استفاده نمایند.

جشنواره تابستانی افرانت

سرویس ابری استاندارد افرانت با قابلیت «مقیاس‌پذیری» و «انعطاف‌پذیری» بی‌نظیر خود این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز و بر اساس نیاز، تغییراتی نظیر افزایش و یا کاهش منابع سخت‌افزاری، نصب مجدد سیستم‌عامل و یا حتی تغییر آن و نهایتاً دسترسی به کنسول سیستم‌عامل را تجربه کرده و از طریق محیط کاربری و با کنترل صد درصدی، کاربر به مدیریت منابع بپردازد.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات لازم و ثبت نام می توانند به سایت افرانت مراجعه و یا با شماره تلفن 81181 تماس حاصل نمایند.

گفتنیست شرکت افرانت در سال 1376 با هدف توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک در کشور تاسیس گردیده و  طی این سال‌ها، افرانت توانسته است در ارائه خدمات پهنای باند پرسرعت اختصاصی، خدمات دیتا سنتر، رایانش ابری و تجارت الکترونیکی خود را به عنوان پیشگام در خدمت‌رسانی به وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات متعدد دولتی، نیمه دولتی و خصوصی معرفی و تثبیت نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی