ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل همراه اول جایگاهش را تثبیت کرد

«حمید فرهنگ» مدیرعامل همراه اول در اقدامی که خبر از ماندگار شدنش در بزرگ‌ترین اپراتور خاورمیانه می‌دهد، پنج تغییر کلیدی در مدیران ارشد مجموعه‌اش ایجاد کرده است تا به شکلی قطعی به شایعات برکناری‌اش تنها ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

«حمید فرهنگ» مدیرعامل همراه اول در اقدامی که خبر از ماندگار شدنش در بزرگ‌ترین اپراتور خاورمیانه می‌دهد، پنج تغییر کلیدی در مدیران ارشد مجموعه‌اش ایجاد کرده است تا به شکلی قطعی به شایعات برکناری‌اش تنها پس از هشت ماه از شروع به کار، پایان دهد.

بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مدیرعامل همراه اول، «محمدحسین صفایی» و «یاسر رضاخواه» را به عنوان مشاورین جدید خود در حوزه سرمایه گذاری و امور شرکت‌ها منصوب کرده است. فرهنگ همچنین «بابک قالیچی» را به عنوان مدیرکل فروش سازمانی، محمدحسین مرسلی را به عنوان مدیرکل سرمایه گذاری در معاونت راهبرد و در نهایت نعیم جاوید را به عنوان مدیرکل محصولات و خدمات همراه اول منصوب کرده است.

این انتصابات، پاسخی غیرمستقیم به روزهای سخت مدیرعامل همراه اول در هفته گذشته هستند. در هفته گذشته از سوی منابع مختلف شنیده می‌شد که رفتن فرهنگ قطعی شده و سهام‌دار اصلی که پیشتر به توصیه وزیر ارتباطات برای حضور فرهنگ به عنوان ریاست مجموعه همراه اول تن داده بود، پس از هشت ماه می‌خواهد شخص منتخب خود را مدیرعامل کند.

اتفاقات هفته گذشته حتی باعث شد تا «سید جمال هادیان»، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز از عملکرد هشت ماهه فرهنگ دفاع کرده و همچنین در رابطه با تغییرات احتمالی از سوی سهامدار اصلی بگوید: «هر چند ممکن است عدم هماهنگی و اختلاف نظر باعث کاهش سطح تعاملات شود که امیدواریم در شرایط جدید فضا به گونه‌ای رقم بخورد که فضای همدلی کنونی ادامه یابد.»

به نظر می‌رسد شرایط در اپراتور اول ایران فعلاً به گونه‌ای پیش می‌رود که مطلوب وزارت ارتباطات است. حمید فرهنگ، ۲۶ دی ۹۶ پس از دوازده سال جایگزین «وحید صدوقی» شد که در سال‌های اخیر کارنامه‌ای فوق درخشان از خود به جای گذاشته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی