ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فریلند
تکنولوژی

فریلند، اولین همایش اصول فریلنسینگ برگزار می‌شود

پونیشا به عنوان یکی از اولین پلتفرم‌های آنلاین فریلنسرها قصد دارد با حضور برخی از فعالان و کارآفرینان حوزه IT به منظور آگاهی بخشی بیشتر و کمک به توسعه فعالیت فریلنسرها، همایش اصول فریلنسینگ موفق ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۸

پونیشا به عنوان یکی از اولین پلتفرم‌های آنلاین فریلنسرها قصد دارد با حضور برخی از فعالان و کارآفرینان حوزه IT به منظور آگاهی بخشی بیشتر و کمک به توسعه فعالیت فریلنسرها، همایش اصول فریلنسینگ موفق را تحت عنوان فریلند برگزار کند.

این همایش در 22 شهریور ماه در مرکز همایشهای بین‌المللی بندر انزلی برگزار خواهد شد و شامل سخنرانی، کارگاه‌هایی برای آموزش اصول فریلنسینگ و پنل گفتگو درباره مزایا و مشکلات رایج فریلنسرها می‌شود. علاوه بر این، بخشی نیز به گفتگو درباره فریلنسینگ برای توان‌یابان اختصاص یافته است. در این همایش از افراد باتجربه‌ای برای سخنرانی در همایش دعوت شده که می‌توانید در سایت رویداد با تمامی آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

گفتنیست فریلنسر به افرادی گفته می‌شود که بدون اینکه به یک سازمان یا کسب و کار و یا شرکت مشخصی متعهد شود، فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌دهد و بسته به نیاز و پروژه‌های در دسترس و البته علاقه شخصی خود، کارفرمای خود را تغییر می‌دهد.

«نیما پورمحمدی» درباره بخش نگاهی به توان‌یابان این نمایشگاه با اشاره به کلاس‌های که قبلا در پونیشا برگزار شده بود به دیجیاتو می‌گوید: «قصد داشتیم تا این هدف ما به فراموشی سپرده نشود و توان یابان در کنار دیگر افراد پا به پای هم در امر فریلنسری فعالیت ‌کنند از همین رو یک نفر از برگزیده‌های این کلاس‌ها را در یک پنل جدا در اختیار خواهیم داشت.»

فریلند

در کنار همایش فریلند، نمایشگاهی نیز با حضور تعدادی از استارتاپ‌ها از جمله زرین‌پال، فرانش و اتباکس برگزار می‌شود تا افراد علاقه‌مند به فریلنسینگ بتوانند مهارت‌ها و امکانات مورد نیاز خود را از آن‌ها دریافت کنند. پور محمدی درباره این بخش نیز اطلاعات بیشتری به دیجیاتو می‌دهد و می‌گوید که مراسم در یک سالن ۲ هزار متری برگزار می‌شود و تمامی استارتاپ‌هایی که فعالیت B2C دارند و به نحوی با کار فریلنسرها گره خورده‌اند در آن حضور دارند:

«میخواستیم مجموعه‌هایی را داشته باشیم که فعالیتشان می‌تواند کمک حال آزادکارها باشد و به طریقی در نحوه کار کردنشان تاثیر بگذارد. مثلا فرانش به آموزش‌های بیشتر برای فریلنسرها می‌پردازد و یا زرین پال می‌تواند یک درگاه در اختیار آنان بگذارد و مواردی از این قبیل که به کار این افراد بیاید.»

مدیرعامل پونیشا برگزاری این همایش را کاملا از نوع خصوصی معرفی می‌کند ولی تاکید دارد که سازمان‌هایی چون سازمان فناوری اطلاعات منطقه آزاد و گیلان و سایت علم و فناوری استان گیلان و تمامی افراد حوزه ICT این منطقه حمایت‌هایی را نسبت به برگزاری همایش فریلند داشته‌اند. او به دیجیاتو می‌گوید:

«معمولا اینگونه همایش‌ها ابتدا از پایتخت آغاز می‌شود و سپس آوازه آن به شهرستان‌ها می‌رسد و مراسم‌هایی مشابه در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود اما این بار تصمیم گرفتیم تا تمرکز خود را برخلاف سایر مراسم‌های مرسوم، روی شهرستان‌ها بگذاریم و فعلا برای گام نخست منطقه گیلان که خود مجموعه پونیشا نیز در آنجا مستقر است را انتخاب کردیم. امیدواریم بتوانیم این مراسم را به زودی در سایر شهرهای کشور نیز پیاده‌سازی و اجرا نماییم و آن را تبدیل به جایگاهی مناسب و کارا برای فریلنسرها کنیم.»

فریلند

در چند سال اخیر، تمایل افراد به خوداشتغالی (فریلنسینگ) افزایش یافته و متناسب با آن، بستر رشد آن‌ها نیز فراهم شده است. اگرچه فریلنسرها برای خودشان کار می‌کنند، اما این کار هم چارچوب‌هایی دارد که دانستن آن‌ها به پیشرفت و موفقیت بیشتر این افراد کمک می‌کند.

همایش بزرگ فریلند  میزبان ۵۰۰ نفر از افراد با تجربه و علاقه‌مندان فریلنسینگ خواهد بود. این همایش ۲۲ شهریور از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸:۰۰ برگزار می‌شود و قیمت بلیط زودهنگام آن، ۲۵ هزار تومان است. برای تهیه بلیت شرکت در رویداد به سایت فریلند مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی