ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت ۲۰ لایت
تکنولوژی

هواوی میت ۲۰ لایت سوژه دوربین وبسایت های لهستانی [تماشا کنید]

گوشی های سری هواوی میت ۲۰ (شامل نسخه استاندارد، لایت و پرو) هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند، هرچند امید می رود که در جریان نمایشگاه IFA 2018 شاهد حضورشان باشیم. با این حال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

گوشی های سری هواوی میت ۲۰ (شامل نسخه استاندارد، لایت و پرو) هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند، هرچند امید می رود که در جریان نمایشگاه IFA 2018 شاهد حضورشان باشیم. با این حال اما روز گذشته دو وبسایت لهستانی و آلمان پیش فروش نسخه هواوی میت ۲۰ لایت آن را آغاز کردند که علت این مساله نیز ظاهرا به فروش خوب میت ۱۰ لایت در لهستان باز می گردد.

اما امروز معرفی غیر رسمی هواوی میت ۲۰ لایت با انتشار ویدیوی نگاه نزدیک آن توسط دو سایت لهستانی به شکلی جدی تر دنبال شد.

همانطور که در خبرها و شایعات قبلی در این باره خوانده اید هواوی میت ۲۰ لایت ابعادی برابر با ۱۵۸.۳ در ۷۵.۶ در ۷.۶ میلی متر دارد و وزن آن از ۱۷۲ گرم فراتر نمی رود. دستگاه به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD مجهز شده و رزلوشنی برابر با ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد. نسبت تصویر نمایشگر این گوشی که نسبت آن به بدنه ۸۱ درصد عنوان شده نیز برابر با ۱۹.۵ به ۹ عنوان شده و به رسم همیشگی این روز ها یک بریدگی نیز در بالای آن خودنمایی می کند. هواوی میت ۲۰ لایت توان پردازشی خود را از چیپست کایرین ۷۱۰ می گیرد و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء نیز آنرا همراهی می کنند.

هواوی میت ۲۰ لایت

هواوی میت ۲۰ لایت از اندروید ۸.۱ اوریو استفاده می کند که به رابط کاربری EMUI 8.2  مزین گردیده؛ این ورژن در واقع آخرین نسخه از رابطه کاربری دوست داشتنی هواوی محسوب می شود. تازه ترین موبایل هواوی از تکنولوژی های GPU Turbo، وای فای دو بانده و همچنین استانداردهای NFC، GPS، GLONASS و بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می کند.

چهار دوربین روی بدنه هواوی میت ۲۰ لایت نصب شده اند که در بخش پشتی بدنه ترکیب لنزهای ۲۰ مگاپیکسلی با ضریب اف f/1.8 و دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و در بخش جلویی ترکیب لنزهای ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی (برای تشخیص عمق) را شامل می شوند.

هواوی میت ۲۰ لایت

دوربین هواوی میت ۲۰ لایت هوش مصنوعی گوشی پی ۲۰ را به ارث برده و میتواند ۲۲ صحنه مختلف را شناسایی کرده و تشخیص دهد. برای گرفتن سلفی نیز هوش مصنوعی دوربین جلویی به دو بخش تقسیم می شود که یکی روی پس زمینه و دیگر چهره تمرکز می کند و می توان هر دوی آنها را به صورت جداگانه تنظیم کرد که بهترین نتیجه ممکن را ارائه دهند. نکته جالب اما اینکه می توانید قابلیت هوش مصنوعی دستگاه را صرفا با یک اشاره فعال نمایید و بعد از گرفتن عکس خاموش یا روشنش کنید.

هواوی میت ۲۰ لایت

المان های سه بعدی و کارتونی مبتنی بر واقعیت افزوده و همچنین قابلیتی به نام Qmoji نیز برای این موبایل در نظر  گرفته شده که درست مانند اموجی حرکات چهره شما را تقلید می کند و اموجی های متحرک برایش می سازد. باتری هوای میت ۲۰ لایت ۳۷۵۰ میلی آمپرساعتی است و چیپست آن بر پایه تکنولوژی ۱۲ نانومتری ساخته شده است.

میت ۲۰ لایت به یک پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده که نور را بازتاب می دهد و همزمان اثرانگشت نیز روی آن باقی می ماند که میتواند آزار دهنده باشد. خبر خوشحال کننده آنکه جک ۳.۵ میلی متری صدا از روی بدنه این موبایل حذف نشده است.

قیمت هواوی میت ۲۰ لایت برابر با ۴۳۷ دلار (۳۷۴ یورو) عنوان شده و پیش سفارش آن از ۹ سپتامبر امکان پذیر می شود. دستگاه در رنگ های  مشکی، آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hossein everhossein
    hossein everhossein | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    قیمت خدا تومن!
    خدا تومن هم داره مفت میشه تو این مملکت!

  • pouya
    pouya | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    آپدیت جدید فاجعه شده

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    خخخ

مطالب پیشنهادی