ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

به روزرسانی وایبر
نرم افزار و اپلیکیشن

به روزرسانی جدید وایبر تغییراتی اساسی را به ارمغان آورده است

وایبر تغییراتی اساسی را در نسخه های اندروید و iOS پیام رسان محبوب خود اعمال کرده که به روزرسانی مرتبط به آن طی هفته جاری در دسترس همه کاربران قرار می گیرد. مهمترین تغییر اعمال ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

وایبر تغییراتی اساسی را در نسخه های اندروید و iOS پیام رسان محبوب خود اعمال کرده که به روزرسانی مرتبط به آن طی هفته جاری در دسترس همه کاربران قرار می گیرد.

مهمترین تغییر اعمال شده را می توان رمزنگاری انتها به انتها دانست که پیش از این در دیگر اپلیکیشن های پیام رسان شاهد آن بودیم. در ادامه به بررسی تغییرات دیگر پرداخته ایم.

پیام رسانی سریعتر از قبل: سازوکار جدید به گونه ای است که سرعت انتقال پیام ها را تا دو برابر افزایش داده و حالت طبیعی تری به گفتگوها می بخشد.

نمایش سریعتر آیکون های وضعیت پیام: آیکون های جدید وضعیت پیام منعکس کننده بهبود زمان ارسال هستند. آیکون ✓ به معنای ارسال پیام، ✓✓ به معنای دریافت پیام در مقصد و همچنین خوانده شدن آن توسط گیرنده هستند. به روزرسانی وایبر

افزایش درخشندگی و اندازه حباب های چت:  به منظور جلب توجه بیشتر به محتوای گفتگوها طرح رنگ و سایز حباب ها افزایش یافته تا متن بیشتری در صفحه نشان داده شده و مطالعه آن برای کاربر آسان تر شود.

بهبود نمایش گیف، تصویر و ویدیو: ارسال و دریافت تصاویر در پیام رسان ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر وایبر کیفیت و سایز تصاویر و گیف های بند انگشتی را افزایش داده است.

به روزرسانی وایبر از امروز برای کاربران iOS منتشر شده اما اندرویدی ها باید مدت کوتاهی منتظر ارائه آن بمانند.

هدف از به روزرسانی وایبر حفظ سهم این اپ در بازار پیام رسان ها است که با ظهور رقبای جدید و قدر به خطر افتاده. Ofir Eyal معاون محصول این کمپانی در این باره می گوید:

انگیزه ما برای نوآوری بیشتر ارائه تجربه کاربری منحصر به فرد برای صدها میلیون کاربری است که روزانه از اپ ما استفاده می کنند. حالا فارغ از اینکه کاربران کجای دنیا قرار دارند، سریع ترین سرویس را در اختیار خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    وایبر هم پیامرسان خوبیه ولی نمیدونم چرا ملت گیر دادن به تلگرام و برنمیگردن وایبر! قدیما وایبر خیلی طرفدار داشت.

مطالب پیشنهادی