ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Walli
نرم افزار و اپلیکیشن

والپیپرهای 4K در اپلیکیشن Walli؛ مجموعه‌ای از زیباترین تصاویر پس‌ زمینه

آندره ژید در کتاب مائده‌های زمینی می‌گوید «بکوش که عظمت در نگاه تو باشد، نه در چیزی که به آن می‌نگری». واقعیت باید همین باشد، اما گاهی وقت‌‌ها عظمت و زیبایی در چیزهایی تجلی پیدا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

آندره ژید در کتاب مائده‌های زمینی می‌گوید «بکوش که عظمت در نگاه تو باشد، نه در چیزی که به آن می‌نگری». واقعیت باید همین باشد، اما گاهی وقت‌‌ها عظمت و زیبایی در چیزهایی تجلی پیدا می‌کند که مشغول تماشایشان هستیم. این موضوعی است که در مورد تصاویر اپ Walli صدق می‌کند. والپیپرهای این اپلیکیشن هم چشم‌نوازند و هم «نگاه زیبا» را به شما هدیه می‌دهند.

کار Walli گردآوری والپیپر برای گوشی است؛ تصاویری با وضوح اچ دی و حتی 4K که همگی برای دانلود رایگان هستند و قابل اشتراک‌گذاری. اما نکته‌ای که آن را از سایر اپ‌های مشابه متمایز کرده این است که صرفا با یک «دانلودسنتر» روبرو نیستید. بلکه وارد یک «شبکه اجتماعی» از آرتیست‌ها می‌شوید که آثارشان را برای نشستن بر پس‌زمینه گوشی‌ها در اختیار عموم می‌گذارند.

Walli

بنابراین با نصب و ثبت‌نام در اپلیکیشن، با چیزی شبیه به تایملاین اینستاگرام مواجه می‌شوید و Recents اولین صفحه‌ای است که مشاهده خواهید کرد. اینجا آخرین والپیپرهای اعضای Walli به طور رندوم به نمایش در‌می‌آیند تا اگر مورد خاصی چشم‌تان را گرفت، در جا آن را دانلود و روی پس‌زمینه گوشی‌تان ست کنید.

Walli بسته به ابعاد و رزولوشن هر عکس دو مدل خروجی تحویل‌تان می‌دهد: والپیپر با قطع مربعی یا مستطیلی. مربعی قطعا برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام یا استفاده به عنوان تصویر پروفایل کاربرد دارد اما مستطیلی همان چیزیست که برای والپیپر احتیاج دارید.

در Walli با چیزی شبیه به تایملاین اینستاگرام مواجه می‌شوید

تصاویر در اپلیکیشن Walli قابل جستجو هم هستند. ولی سیستم جستجو دقیقا همان چیزی نیست که فکرش را می‌کنید. این که بر فرض مثال جستجوی کلمه لامبورگینی در اپلیکیشن نتیجه‌ای داشته باشد کاملا وابسته به این است که کسی قبلا والپیپری را با همین عنوان در تایملاینش قرار داده باشد. به معنای دقیق‌تر اگر کلیدواژه مد نظر شما در عنوان عکس نباشد هرگز به نتیجه دلخواهتان نمی‌رسید.

Walli می‌توانست این مشکل را با پیاده‌سازی یک سیستم هشتگ برطرف کند که ظاهرا تمایلی به این کار نداشته. اما اگر بخواهید به والپیپرهای دلخواهتان برسید، راه دیگری هم وجود دارد.

Walli

Walli تمام تصویر بارگذاری شده را در صفحه Categories طبقه‌بندی می‌کند. بنابراین اگر با سیستم جستجوی ناکارآمدش به نتیجه خوبی نرسیدید، می‌توانید به دل دسته‌بندی‌ها بزنید و والپیپرها را به صورت رندوم جستجو کنید. تنوع دسته‌ها آنقدر بالاست که اگر نصف روزتان را هم برای گشتن در آن‌ها بگذارید باز هم زمان کم می‌آورید و این یکی از نقاط قوت برنامه محسوب می‌شود.

دریایی از والپیپر در هر موضوعی که به فکرتان برسد، از طبیعت و انسان‌ها و عکس‌های پرتره گرفته تا طرح‌های کانسپت و آبستره و نقاشی‌های CG را می‌توانید با گشت و گذار در اپلیکیشن پیدا کنید و زیباترین‌‌شان را روی پس‌زمینه گوشی بنشانید. نکته خوب این که محدودیتی برای دانلود آن‌ها وجود ندارد و این در شرایطی است که بعضی‌هایشان کیفیت 4K دارند.

Walli محدودیتی برای دانلود والپیپرها پیش پایتان نمی‌گذارد

اما همین رایگان بودن شاید سؤالی را به وجود آورد: پس درآمد توسعه‌دهندگان اپ از کجاست؟ پاسخ را می‌توانید در بخش Featured بیابید. شما به عنوان یک عکاس یا هنرمند طراح می‌توانید با کمی هزینه کردن کاری کنید که آثار و پروفایل‌ Walli ‌تان در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد. از آنجا که اپلیکیشن بیش از ده میلیون بار در سراسر دنیا نصب شده این موضوع می‌‌تواند برای درآمدزایی اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

هر چند اگر بخواهید به عنوان یک مصرف‌کننده از اپلیکیشن استفاده کنید هرگز نیازی به پول خرج کردن نخواهید داشت و برای همیشه می‌توانید از والپیپرهای رایگان و زیبای Walli لذت ببرید. در مجموع چه به دنبال جایی برای دیده شدن آثارتان می‌گردید و چه محلی برای دانلود والپیپر، توصیه می‌کنم راحت از کنار Walli عبور نکنید.

Walli

Walli

سازنده: Shanga قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
4k
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۸ شهریور ۱۳۹۷

    من خودم خیلی وخته دانلودش کردم. حدود یک سالی میشه. برنامه مثش نیس. حرف نداره.

  • آریا
    آریا | ۷ شهریور ۱۳۹۷

    من دانلود کردم عالیه

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۶ شهریور ۱۳۹۷

    qhd wallpaper از این برنامه بهتره

مطالب پیشنهادی